رئیس پلیس فتا گیلان:

عامل انتشار محتوای غیراخلاقی در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به راه‌اندازی صفحات غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

عامل انتشار محتوای غیراخلاقی در رشت دستگیر شد

به گزارش هشت‌دی، امیرحسین نقی‌مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی، فردی را که با انتشار فیلم‌ و تصاویر غیراخلاقی، اقدام به ترویج بی‌بندوباری و کلاهبرداری در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی در ادامه افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد، متهم با راه‌اندازی ۴ صفحه در اینستاگرام، تحت عنوان «لایو غیراخلاقی» اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف و دریافت وجه و کلاهبرداری می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان با اشاره به اینکه با اقدامات فنی، متهم در یکی از محله‌های شهرستان رشت دستگیر شد، تصریح کرد: این فرد با همین شگرد از ۴۲ نفر کلاهبرداری کرده و جوانب موضوع همچنان در دست بررسی است.

نقی‌مهر با اعلام اینکه متهم ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، بیان کرد: انتشار هرگونه محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی جرم است و پلیس فتا طی رصد شبانه‌روزی مجرمان را شناسایی کرده و با آنها برخوردی جدی خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان درصورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با ما در‌ میان بگذارند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه