فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کلاهبرداری ۳۰۰میلیاردی در آستانه اشرفیه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده دروغین سرمایه‌گذاری، ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آستانه‌اشرفیه کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری ۳۰۰میلیاردی در آستانه اشرفیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار عزیزالله ملکی با اعلام این خبر به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای ارتقای امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران جلوگیری کنند.

وی افزود: در پی شکایت ۱۴ نفر در شهرستان آستانه‌اشرفیه مبنی بر اینکه فردی با وعده دروغین سرمایه‌گذاری و مشارکت در فروش و صادرات محصولات کشاورزی و پرداخت سود ماهیانه بالا و مانورهای متقلبانه نظر آنها را جلب و با دریافت مبالغی از این افراد کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از اخذ اظهارات شکات، بررسی پرونده‌ها و تحقیقات فنی صورت‌گرفته صحت موضوع محرز شد، افزود: با اقدامات پلیسی، محل اختفای متهم در شهرستان خمام شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه متهم در مواجهه با دلایل، مستندات و مدارک پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ تقریبی ۳۰۰ میلیارد ریال از مال‌باختگان اعتراف کرد، اذعان کرد: کلاهبردار ۴۰ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی در پایان با تأکید بر اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید دقت و هوشیاری خود را در مواجهه با این افراد داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه