رئیس پلیس بین‌الملل فراجا خبر داد:

استرداد کلاهبردار ۹۰ میلیاردی به کشور

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از دستگیری و استرداد فردی به اتهام جعل و کلاهبرداری در فضای مجازی خبر داد.

استرداد کلاهبردار ۹۰ میلیاردی به کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات خبر استرداد کلاهبردار ۹۰ میلیاردی به کشور اظهار کرد: پلیس بین‌الملل فراجا با همکاری پلیس یکی از کشورهای همسایه، فردی را به اتهام کلاهبرداری که تحت تعقیب مراجع قضائی کشورمان بود دستگیر و به کشور مسترد کرد.

وی در ادامه افزود: این فرد مسترد شده، از طریق جعل و استفاده از شیوه‌ها و روش‌های متقلبانه از طریق درگاه فضای مجازی و حساب شخصی خود اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از بیش از ۲۰۰ نفر از افراد بی‌بضاعت، قشر مستضعف و معلول و ناشنوایان نموده و چندی پیش از کشور متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا تصریح کرد: این متهم رئیس هیئت‌مدیره، مسئول فن آوری و مسئول مالی شرکت بوده که با تبلیغات وسیع در کشور با شعار اعطای سود حداکثری اعتماد متضررین را برای خرید سهام این شرکت جلب می‌نمود.

سردار کریمی بیان کرد: تا قبل از استرداد این فرد، مال‌باختگان پرونده ۲۰۰ نفر بوده، لیکن در روند رسیدگی پرونده و با شکایت شاکیان جدید این تعداد به ۴۴۰ نفر و احتمالاً در آینده به ۱۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به مردم عزیز در عدم اعتماد به تبلیغات در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه