کارشناس سازمان هواشناسی گیلان خبر داد:

 افزایش دمای هوا در گیلان

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان از افزایش دمای هوا در گیلان خبر داد و گفت: الگوهای هواشناسی فعالیت تناوبی جریانات جنوبی را تا روز یکشنبه در گیلان نشان می‌دهند.

 افزایش دمای هوا در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» رضا باقری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته روز نسبتاً گرمی را در گیلان پشت سر گذاشتیم اظهار کرد: در همین مدت شهرهای منجیل و رودبار با ۳۱ درجه گرم‌ترین نقطه گیلان بودند.

 وی با بیان اینکه ایستگاه کشاورزی رشت دیروز ۲۸ درجه را ثبت رساند ادامه داد: الگوهای هواشناسی فعالیت تناوبی جریانات جنوبی را تا روز یکشنبه در گیلان نشان می‌دهند.

 کارشناس سازمان هواشناسی گیلان با بیان اینکه در همین ایام وزش باد گرم را در گیلان خواهیم داشت تصریح کرد: وزش باد در مناطق مرتفع و ارتفاعات شدید خواهد بود.

 باقری با بیان اینکه طی امروزوفردا افزایش دما را در گیلان شاهد خواهیم بود ادامه داد: پدیده مه گرفتی از شب تا صبح در این استان هم دور از انتظار نخواهد بود.

 وی با بیان اینکه از روز یکشنبه سامانه کم‌وبیش ناپایداری وارد گیلان خواهد شد ادامه داد: این سامانه باعث کاهش دما و افزایش ابر و در بعضی ساعات بارندگی به‌صورت پراکنده را شاهد خواهیم بود.

 کارشناس سازمان هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه امروزوفردا شرایط جوی گرمی را در این استان شاهد خواهیم بود ادامه داد: دریا هم پیش ارتفاع موج ۵۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های مرتبط مناسب است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه