داماش گیلان ۱ شهر راز ۰

مرسی داماش!

تیم فوتبال داماش موفق شد در رشت با یک گل تیم فوتبال شهر راز شیراز را شکست دهد.

مرسی داماش!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» تیم فوتبال داماش گیلان از هفته بیست و پنجم و از ساعت ۱۷:۱۵عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم شهر راز شیراز رفت.

 این بازی که موردتوجه رشتی‌ها قرار گرفته بود و آنها  از همان ابتدای بازی یک‌صدا با شعار «داماش گل بزن رشت بی قراره» تیم خود را مورد حمایت قرار دادند.

 داماش با توجه با حملات پرشمار خود نیمه اول را بدون گل به رختکن رفت؛ اما با آغاز نیمه دوم و استمرار داماش در حمله باعث شد «شهاب یاری»  بازیکن شهر راز با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شود تا این تیم  بازی را ده نفره پی بگیرد.

 با ده‌نفره شدن شهر راز حملات داماش هم بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۹۵ «آرمین انبساطی» با شوتی بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه شهر راز را باز کند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

نکته جالب این بازی گریه بازیکن داماش بعد از به ثمر رسیدن تک گل داماش بود که نشان‌دهنده فشار زیاد روحی و روانی بازیکنان داماش برای کسب نتیجه است.

در دیگر بازی این هفته هم تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در ورزشگاه وحدت این شهر به مصاف استقلال ملاثانی رفت که با یک گل مغلوب شد.

تک گل استقلال را در این دیدار وحید نامداری به ثمر رساندند.

انتهای خبر/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه