مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

جریمه میلیاردی یک مشاور املاکی در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه یک میلیارد و ۴۲۱ میلیون‌ریالی یک واحد مشاور املاکی در این استان خبر داد و گفت: این واحد صنفی متهم به ثبت‌نکردن کد رهگیری در سامانه، صادرنکردن فاکتور و درج‌نکردن قیمت بود.

جریمه میلیاردی یک مشاور املاکی در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مرتضی امینی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر رسیدگی به پرونده مشاور املاک متخلف در شعبه ششم تعزیرات حکومتی رشت خبر داد و اظهار کرد: این واحد صنفی متهم به ثبت‌نکردن کد رهگیری در سامانه، صادرنکردن فاکتور و درج‌نکردن قیمت بود.

وی با بیان اینکه شعبه باتوجه‌به مدارک موجود در پرونده و نداشتن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست، گفت: با حکم دادگاه متهم به پرداخت یک میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان پس از بازرسی از مشاور املاک تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

ضبط یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در رشت

امینی در ادامه از رسیدگی پرونده قاچاق موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی خبر داد و گفت: ارزش این موتورسیکلت ۸۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این پرونده در شعبه اول رسیدگی به قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد، گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست.

امینی ادامه داد: با حکم شعبه علاوه بر ضبط موتورسیکلت قاچاق، متهم به پرداخت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان مأموران نیروی انتظامی موتورسیکلت قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پژی
مشاور املاک گیلان هیچ قانونی رو رعایت نمیکنن لطفا پیگیری بیشتر انجام شود مردم گله مندند
در حاشیه