شهید رئیسی در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انسانی که با خلوص نیت برای مردم و‌ خرسندی امامش گام بر دارد عاقبتش ختم به شهادت خواهد شد؛ لذا آیت‌الله رئیسی نیز با تمام‌ وجودش برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت.

شهید رئیسی در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سردار سید مجید موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم پاسداشت شهید جمهور آیت‌الله رییسی و همراهانش در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: شهید در زمان شهادتش همچون عاشقی است که به لحظه وصال می‌رسد و آن لحظه شیرین‌ترین تجربه است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید، گفت: شهید با شهادت روحش اوج می‌گیرد و زنده‌تر از هر زمانی است و اگرچه از لحاظ مادی و ظاهری در میان ما نیست اما از لحاظ معنوی نگاه و توجه شهید قابل مقایسه با دنیا نیست.

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اقتدار، صلابت و امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت فرهنگ شهادت است همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمود ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد لذا شهید روح تازه‌ای را به جامعه تزریق می‌کند و امروز یاد و خاطره شهدا بیش از هر زمان دیگری زنده است.

موسوی ادامه داد: مجاهدت رزمندگان در فتح خرمشهر به رهبری امام و با دستان خالی و گرفتن ۲۰ هزار اسیر از دشمن، دنیا را مبهوت کردند لذا رمز این پیروزی با خدابودن رزمندگان و مردم بود و بدانید هرجا به درگاه الهی توسل داشته باشیم فتوح در انتظار ماست و امروز ایران اسلامی به شهدای خویش مفتخر است و سربلندی ما به علت حماسه‌های آنان است.

وی به عملیات طوفان الاقصی به عنوان امتداد تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا اشاره کرد و گفت: جبهه حماس در یک منطقه محدود با وجود سلطه اسرائیل موفق به پیشروی در بیش از ۴۰ کیلومتر از منطقه و تصرف پایگاه‌های نظامی و امنیتی و اسارت بیش از ۲۸۰ نفر از فرماندهان رژیم صهیونیستی شد و این عملیات در مخیله کسی نمی‌گنجید.

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: عدم تحقق اهداف رژیم جعلی صهیونیستی در طول هفت ماه گذشته نشان‌دهنده معجزه الهی است و دشمن درست در زمان استیصال و ضعف، کنسولگری ایران را مورد هدف قرار داد که یک اقدام غیر انسانی بود اما فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح عملیاتی را ترتیب دادند و دشمنی را که حمایت بیش از چند ابرقدرت را با خود داشت مورد هدف قرار دادند و اصابت موفقیت‌آمیز بیش از ۳۰۰ پهپاد ناشی از احقاق وعده الهی است و این پیروزی سبب شادی تمام آزادی‌خواهان جهان شد و شرایط منطقه دستخوش تغییر قرار داد.

موسوی به ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور همواره در خدمت مردم بود و در راه خدمت به مردم فدا شد اما نقش ایشان در عملیات وعده صادق نباید نادیده گرفته شود زیرا ایشان انقلابی و جهادی عمل کرد و به عنوان سربازی از سربازان راستین ولایت با عزمی راسخ به میدان آمد و حمایت‌های فراوانی داشت.

وی تصریح کرد: انسانی که با خلوص نیت برای مردم و‌ خرسندی امامش گام بر دارد عاقبتش ختم به شهادت خواهد شد لذا آیت‌الله رئیسی نیز با تمام‌ وجودش در تمام عرصه‌ها از جمله سفرهای استانی، دیدارهای مردمی و … برای مردم و خدمت سر از پا نمی شناخت و بدانید حضور چنین شخصیتی در قامت رییس‌جمهور از برکات انقلاب اسلامی است.

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان عنصری از جبهه مقاومت بود اذعان کرد: ایشان همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین جانانه دفاع کرد و سرباز رهبری بود.

موسوی ادامه داد: امروز باید با عزمی جزم و اراده‌ای پولادین در مقابل دشمن بایستیم و به تاسی از شهدا با مقاومت در ولایت‌پذیری گام برداریم و قدردان رهبر بی‌نظیرمان باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی نشئت گرفته از شهدا و فرهنگ شهادت است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه