وزیر کشور:

شهید رئیسی مکتب مدیریت جدیدی را پایه‌گذاری کرد

وزیر کشور با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی مکتب مدیریت جدیدی را پایه‌گذاری کرد، گفت: امروز این مکتب برای هر کارگذار یک الگو است که نمی‌تواند از آن تخطی کند؛ زیرا این مکتب به‌سادگی به دست نیامده و دستاورد بسیار مهمی برای سنجش میزان کارکرد مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.

شهید رئیسی مکتب مدیریت جدیدی را پایه‌گذاری کرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در میدان شهدای ذهاب رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: جهان‌بینی اسلامی فراتر از امور مادی است؛ لذا رئیس‌جمهور شهید نیز ذوالابعاد و مصداق آیه شریفه «و لکم اسوه الحسنه فی الابراهیم» است و همین مسئله نقطه اشتراک بین ابراهیم نبی و ابراهیم شهید است.

 وی گفت: سید ابراهیم از تبار انبیاء عظام بود که با قدرت، شجاعت و غیرت در مقابل تمام کژی‌های دنیای امروز می‌ایستاد و با لسان رسای خویش با قدرت از ارزش‌ها دفاع می‌کرد؛ لذا این دفاع گاه از مردم مظلوم غزه و گاه در دفاع از ارزش‌ها و در مجامع بین‌المللی با بالابردن تصویر قهرمان ملت شهید سلیمانی بود.

 وزیر کشور تصریح کرد: ایشان با تصویب عملیات وعده صادق در شورای امنیت بدون اندکی تردید و ترس که ظهور اراده ملت بود به همگان درس ایستادگی در مقابل مستکبران رژیم صهیونیستی را داد.

 وحیدی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خاکسار مردم بود، ادامه داد: ایشان دارای یک شخصیت متواضع و فروتن بود و در برابر مردم عزیز روستاها و مرزنشین‌ها چنان یک دوست و همدل برخورد می‌کرد و همین ارتباطات انسانی قوی، محبت او را در دل مردم ریشه‌دار کرد.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی در خدمت به مردم جایی نبود که حضور نداشته باشد، بیان کرد: رئیس‌جمهور شهیدمان در موقع نیازهای مردم روزها در کارخانه‌ها، مرزها و در حاشیه شهرها بود و در مقام ریاست‌جمهوری در رأس تصمیم‌گیری کشور برای تأمین آینده حضور فعال داشت.

 در اثنای مسئولیت‌های مدیریتی اندک تکبری در وجود این شخصیت بزرگ دیده نشد

 وزیر کشور با بیان اینکه اندک تکبری در وجود این شخصیت بزرگ دیده نشد، گفت: خداوند بی‌جهت کسی را عزت نمی‌بخشد و این عزت ابدی شهید رئیسی مرهون اخلاص، تواضع و شرح صدرش بود؛ لذا با شهادتش قیام به پا کرد که نمونه آن را در رحلت امام خمینی و شهادت حاج‌قاسم سلیمانی را شاهد بودیم که قلوب ملت یکپارچه از این عشق به شهدا شعله‌ور شد.

 وحیدی افزود: این محبت را خدا در دل مردم قرار داد؛ لذا ایمان و عمل صالح یعنی خدمت به خلق که آیت‌الله رئیسی در این راه کوتاهی نمی‌کرد و آسایش، تفریح و استراحت برایش معنا نداشت.

 وی با بیان اینکه امروز در تمام ایران یاد او زنده است، اظهار کرد: شهید امیر عبداللهیان سبب‌ساز
توسعه روابط خارجه کشور و سبب احیای آن پس از سال‌ها شد و در صحنه دیپلماسی مقاومت آن‌چنان درخشید که حتی مخالفینش از او دفاع می‌کنند؛ لذا حضور مسئولان بلندپایه کشورهای مختلف برای عرض احترام نشان از اقتدار ملت است که چنین فرزندانی را در دامان خودش پرورش داده است.

شهید بزرگ‌ترین شکل آفرینش است

 وزیر کشور تصریح کرد: این ملت قدرت آفرینش دارد و شهید بزرگ‌ترین شکل آفرینش است که ملت به جهان ارائه داد و جهان سر تسلیم به بزرگی ملت فرود آورد لذا درود بر شجاعت، غیرت، عزت ملت ایران که بسترساز تربیت چنین فرزندانی است که اسلام عزیز به آن‌ها افتخار می‌کند.

 وحیدی این نمایش قدرت را از هر سلاحی قدرتمندتر دانست و گفت: امنیت، اقتدار و سرافرازی امروز ملت ایران مرهون خون پاک شهدا است که می‌تواند تمام توطئه‌ها را به یک حرکت خنثی کند.

 وی با بیان اینکه ملت ایران افتخار ایجاد تمدن نوین اسلامی را دارد، ادامه داد: شهدا با وفای به عهد، انرژی لازم برای رسیدن به قله را تأمین می‌کنند؛ لذا با وجود رهبر خردمند و مجاهد ترسی نداریم و شهدا نیروی حرکت ما به سمت هدف هستند.

 در فصل نوینی از تاریخ این ملت قرار داریم

 وزیر کشور بیان کرد: در فصل نوینی از تاریخ این ملت قرار داریم و شهدای فراوان دادیم که چون ستاره درخشانی در آسمان این کشور هستند؛ لذا در این فرود سخت فراز درخشانی به‌سوی آینده داریم.

 وحیدی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مکتب مدیریت جدیدی را پایه‌گذاری کرد، خاطرنشان کرد: امروز این مکتب برای هر کارگذار یک الگو است که نمی‌تواند از آن تخطی کند؛ زیرا این مکتب به‌سادگی به دست نیامده و دستاورد بسیار مهمی برای سنجش میزان کارکرد مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
در سفر اول ریس جمهور که خیلی نگذاشتن جای بره برخلاف استان های دیگه ما دلگیر بودیم هنوزم هستیم میدونیم خودش تقصیری نداشت خدا رحمتش کنه ولی حالا که شهید شد اون بودجه و مصوبات سفر اولش محرمانه که نیست چرا اعلام نشده کجاها خرج شده و نتیجه اش چی بوده اقایون مسئول در گیلان چیکار کردن در این مدت !؟
در حاشیه