وزیر کشور:

گیلان ظرفیت‌های کم‌نظیری دارد

وزیر کشور با بیان اینکه با بیان اینکه گیلان بهشتی با ظرفیت‌های کم‌نظیر است، گفت: باید گیلان با این ظرفیت‌های کم‌نظیرش همچون درّی درخشان رخ نماید.

گیلان ظرفیت‌های کم‌نظیری دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی استانداری گیلان، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در بازدید از غرفه استانداری گیلان در محل نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در جریان ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان و زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در دولت سیزدهم در این استان قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید عنوان کرد: گیلان بهشتی از بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.

وزیر کشور با بیان اینکه از زحمات عزیزان قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: باید گیلان با این ظرفیت‌های کم‌نظیر همچون درّی درخشان رخ نماید.

وزیر کشور را در این بازدید محسن کوشش‌تبار مسئول معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، اسدالله عباسی استاندار گیلان و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اقتصادی استان همراهی کردند.

گفتنی است استان گیلان با ۲۰ موقعیت سرمایه‌گذاری با ۹۰ هزار میلیارد تومان (همت) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ (فرصت های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی کشور) حضور دارد.

این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه