تذکر نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص استخدام پیرامون طرح شهید زین‌الدین

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور در خصوص لیست منتشر شده پیرامون استخدام افرادی در قالب طرح شهید زین‌الدین در استان گیلان تذکر داد.

تذکر نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص استخدام پیرامون طرح شهید زین‌الدین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، محمدرضا احمدی سنگر، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور در خصوص لیست منتشر شده پیرامون استخدام افرادی در قالب طرح شهید زین‌الدین در استان گیلان، تذکر داد.

نماینده رشت و خمام در مجلس در این تذکر با طرح جند سئوال مبنی بر اینکه چرا اکثر مسئولین و مدیران استانی از حوزه خاصی از استان انتخاب می‌شوند؟ و چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدت‌ها در نوبت اشتغل قرار دارند بهره برده نمی‌شود؟ بررسی قوی افراد معرفی‌شده برای استخدام در قالب طرح شهید زین‌الدین در استان گیلان را مورد انتظار مردم و جوانان استان دانست.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ظلمه آقا ظلم تذکر کافی نیست یکی باید جواب نادیده گرفتن و ناامید کردن مردم رو بده
ناشناس
🌹
ناشناس
وقتی هیچ استخدام رسمی وجود نداشت کارمند شهرداری رحیم آباد رودسر شد بعد از دوسال در شورای شهر .... به گفته شخص ریس شورا که فیلمش هست قرعه کشی! شد بعنوان شهردار انتخاب شد الانم در طرح شهید زین الدن سر لیست جناب استانداره برای پست بالاتر! خود شهید زین الدین بود چیکار میکرد؟
در حاشیه