نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

آموزش‌وپرورش را دریابید

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت بازنشستگان، وضعیت معلمان غیرانتفاعی، دستمزد حق‌التدریس‌ها و خرید خدمات، رتبه‌بندی و پرداخت معوقات فرهنگیان ضرورت دارد تا زودتر انجام شود، گفت: آموزش‌وپرورش را دریابید.

آموزش‌وپرورش را دریابید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا احمدی در نشست صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت جنایات وحشیانه مزدوران رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا جنایتکار در به‌شهادت‌رساندن زائرین مزار سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و تسلیت به خانواده‌های شهدا و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه اظهار کرد: از دولت و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی درخواست می‌کنم تا نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام فوری انجام و اجازه ندهند چنین حوادثی در کشور اتفاق بیفتد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و بیان اینکه دغدغه و نگرانی کشاورزان شمال کشور به‌ویژه استان گیلان را چه کسی باید پاسخگو باشد، گفت: چرا مشکلات کشاورزان شمال کشور به‌ویژه برنجکاران را پیگیری نمی‌کنید، برنجکاران شمال کشور به‌ویژه استان گیلان را با واردکردن برنج بیش از نیاز مردم نابود کردید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است نسبت به خرید برنج کشاورزان با وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم به‌صورت فوری اقدام شود.

احمدی با بیان اینکه تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قطع دستان واسطه‌ها مورد انتظار از دولت خدمتگزار است، گفت: معیشت و اقتصاد مردم و کاهش گرانی سرسام‌آور و نگران‌کننده، قیمت بالای مرغ و گوشت قرمز و گرانی کالای اساسی باید در اولویت دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معلمان غیرانتفاعی، نهضتی‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، حق‌التدریسی‌ها، پاداش پایان خدمت بازنشستگان، دستمزد حق‌التدریس‌ها و خرید خدمات، رتبه‌بندی و پرداخت معوقات فرهنگیان ضرورت دارد تا زودتر انجام شود، گفت: آموزش‌وپرورش را دریابید، مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روبه‌افزایش است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه از انتصابات هدفمند جلوگیری شود، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: لازم است نسبت به ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا توجه بیشتری صورت گیرد.

احمدی با بیان اینکه کاهش بارندگی طی سال‌های اخیر باعث نگرانی کشاورزان و برنجکاران شده است، افزود: بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات کم‌بهره، تسریع و به فکر اشتغال جوانان باشند.
وی ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی در ارائه خدمات به مردم با سرعت، دقت و احترام بیشتر اقدام و توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه