سرپرست معاونت فنی صداوسیما مرکز گیلان مطرح کرد:

راه‌اندازی شبکه‌های محلی انتخابات صداوسیما در گیلان

سرپرست معاونت فنی صداوسیما مرکز گیلان گفت: شبکه‌های محلی انتخابات گیلان با هدف معرفی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و از طریق کانال‌های فرکانسی فرستنده‌های صداوسیما استان قابل دریافت است.

راه‌اندازی شبکه‌های محلی انتخابات صداوسیما در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسماعیل جوادی با بیان اینکه ۸ ایستگاه فرستنده این مرکز، ۱۱ حوزه انتخابیه استان را برای دریافت شبکه‌های انتخابات پوشش می‌دهند، اظهار کرد: کد شبکه‌های حوزه‌های انتخابیه آستارا، آستانه‌اشرفیه، بندر انزلی، رشت و خمام، رودبار، رودسر و املش، صومعه‌سرا، تالش، رضوانشهر و ماسال، فومن و شفت، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود را به ترتیب ۱۶۲ ENTEKHAB- ۱۶۳ ENTEKHAB-ENTEKHAB۱۶۴-ENTEKHAB۱۶۵-ENTEKHAB۱۶۶-۱۶۷ ENTEKHAB -۱۶۸ ENTEKHAB -۱۶۹ ENTEKHAB- ۱۷۰ ENTEKHAB- ۱۷۱ ENTEKHAB – ۱۷۲ ENTEKHAB است.

وی در تشریح چگونگی دریافت شبکه‌های انتخاباتی از طریق فرستنده‌های تلویزیونی با بیان اینکه برخی فرستنده‌ها قابلیت پوشش یک یا چند شبکه انتخاباتی را دارند، افزود: کسانی که از طریق فرستنده زیباکنار سیگنال‌های تلویزیونی را دریافت می‌کنند، پس از آغاز به کار این شبکه‌ها، می‌توانند با جستجوی دستی کانال فرکانسی شماره ۲۸، برنامه‌های ۹ شبکه انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه آستانه‌اشرفیه، بندر انزلی، رشت و خمام، رودسر و املش، صومعه‌سرا، تالش، رضوانشهر و ماسال، فومن و شفت، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی خود تماشا کنند.

سرپرست معاونت فنی صداوسیما مرکز گیلان با بیان اینکه اهالی حوزه انتخابیه رشت و خمام هم می‌توانند از طریق فرستنده رشت؛ کانال فرکانسی ۴۶ را جستجو و شبکه ENTEKHAB۱۶۵ مربوط به حوزه انتخابیه رشت و خمام را در گیرنده‌های تلویزیونی ذخیره کنند، تصریح کرد: کسانی که از طریق فرستنده عطاکوه لاهیجان سیگنال‌های تلویزیونی دریافت می‌کنند، باید کانال فرکانسی ۶۰ را جستجو و شبکه‌های ۱۶۷ ENTEKHAB، ۱۷۱ ENTEKHAB – ۱۷۲ ENTEKHAB مربوط به حوزه انتخابیه رودسر و املش، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود را دریافت کنند.

جوادی با بیان اینکه اهالی شهرستان رودبار که از طریق فرستنده‌های لوشان، منجیل، رودبار، رستم‌آباد و پیری، سیگنال‌های تلویزیونی‌شان را دریافت می‌کنند باید به ترتیب کانال فرکانسی ۴۲، ۴۶، ۳۲، ۴۵ و ۳۱ را جستجو و شبکه ENTEKHAB۱۶۶ را برای مشاهده شبکه‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه رودبار تماشا کنند.

این مسئول گفت: کسانی که از طریق فرستنده تالش، شبکه‌های تلویزیونی را می‌بینند، پس از راه‌اندازی شبکه انتخاباتی این حوزه، می‌توانند کانال فرکانسی ۳۹ را در گیرنده‌های خود جستجو و شبکه ۱۶۹ ENTEKHAB را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: هنوز امکان دریافت شبکه‌های انتخاباتی مربوط به حوزه انتخابیه رشت و خمام، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود از طریق فرستنده زیباکنار میسر نشده و تلاش برای فراهم‌کردن امکان دریافت شبکه انتخابات تالش، رضوانشهر و ماسال از طریق فرستنده تالش ادامه دارد.

سرپرست معاونت فنی صداوسیما مرکز گیلان با بیان اینکه در حال بررسی زیرساخت‌های فنی برای پوشش حوزه انتخابیه آستارا هستیم، خاطرنشان کرد: با برطرف‌شدن محدودیت‌های زیرساختی فرستنده آستارا شبکه انتخاباتی این حوزه هم برای مخاطبان قابل دریافت خواهد بود.

انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه