فرماندار رشت:

پخش مناظره‌ها در تشخیص افراد اصلح اثرگذار بود

فرماندار رشت با بیان اینکه پخش مناظره‌ها در تشخیص افراد اصلح توسط مردم اثرگذار بود، گفت: نامزدها فرصتی یافتند تا با کمترین هزینه در بستر عدالت، خود را معرفی کنند.

پخش مناظره‌ها در تشخیص افراد اصلح اثرگذار بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری رشت، کیا عاشوری امروز، ۲۸ اسفند، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی به ثبت رساند و بی‌گمان این مشارکت گسترده، موجب یأس و تلخ‌کامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان و همکاران در ایام انتخابات، گفت: راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی در صداوسیمای مرکز گیلان اقدامی جهادی در عرصه تبلیغات و معرفی نامزدها بود و کمک بزرگی به انتخاب اصلح کرد.

فرماندار رشت با بیان اینکه فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شبکه‌های فرعی کار سخت و اما مؤثری بود، افزود: عوامل تهیه و تولید مناظره نامزدها زحمات بسیاری متحمل شدند که این تلاش‌های آنان جای قدردانی و تشکر دارد.

وی بیان کرد: پخش برنامه مناظره‌ها در تشخیص افراد اصلح توسط مردم اثرگذار بود و نامزدها فرصتی یافتند تا با کمترین هزینه در بستر عدالت، خود را معرفی کنند و در هزینه تبلیغات آنها صرفه‌جویی شود.

عاشوری با تأکید بر اینکه اقدام صداوسیما با راه‌اندازی کانال‌های انتخابات حرکتی انقلابی و در راستای جهاد تبیین بود، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود تا حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کند، رسانه ملی با تولید برنامه‌های مؤثر در برابر توطئه آنان ایستاد و زمینه مشارکت حداکثری را رقم زد.

فرماندار رشت ادامه داد: همچنین از همه همکاران صداوسیمای مرکز استان در بخش‌های مختلف که با جدیت در بازتاب این رویداد بزرگ با رویکرد مشفقانه و منصفانه نقش‌آفرینی کرده و حماسه ملت بصیر را به تصویر کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه