فرمانده سپاه فومن در گفتگو با «هشت‌دی»:

سپاه در تمامی بحران‌ها یاور مردم است

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه وظیفه سپاه تنها عملیات نظامی نیست؛ بلکه حفاظت و صیانت از دستاوردهای نظام در همه بخش‌ها است، گفت: سپاه پاسداران در سیل و زلزله و تمامی بحران‌ها کنار مردم ایستاده است.

سپاه در تمامی بحران‌ها یاور مردم است

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«هشت‌دی» با اشاره به اینکه انسان‌های پاک سرشتی مانند سردار سلیمانی، شهید املاکی و شهید قلی‌پور در فضای سپاه رشد کرده و به نظام خدمت کردند، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که این لباس سبز بر تن بنده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف جنگ سخت و جنگ نرم با دشمنان به مبارزه می‌پردازد، گفت: شاخصه یک پاسدار دفاع از حریم ولایت، غیرت دینی، بصیرت، توّلی و تبرّی، تکلیف‌گرایی، شریعتمداری و جهاد تبیین است.

 ایجاد تمدن اسلامی و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی یک تاکتیک در سپاه است

 فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه هدف سپاه ایجاد تمدن اسلامی و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است، تصریح کرد: این یک آرزو نیست؛ بلکه یک تاکتیک در سپاه است و اکنون نیز در حال انجام آن هستیم.

جعفری با بیان اینکه امروزه سپاه مصداق بارز «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» است، افزود: هر چه زمان می‌گذرد دشمنی‌ها نسبت به سپاه و پاسداران نیز عیان‌تر می‌شود؛ اما بنده چشم بسته به این میدان نیامدم و عاشقانه و آگاهانه خدمت می‌کنم.

 وی با بیان اینکه مقابله با ظلم و ستم، آزادی‌خواهی، نفی سلطه‌گری و مقابله با استعمارگران از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تصریح کرد: سپاه به واسطه آرمان‌خواهی خواری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام است.

 فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه سپاه مدنظر امام و رهبری سکولار نبوده و مطالبه‌گری می‌کند، بیان کرد: سپاهی کسی نیست که از رنج مردم آگاه نباشد یا عافیت‌طلبی پیشه کند همچنین یک پاسدار به دنبال تحقق عدالت و ظلم‌ستیز است و در مقابل استعمار قد علم می‌کند تا مردم دردی نداشته باشند.

پیشرفت‌های قابل ملاحظه سپاه دشمن را عصبانی کرده است

 وی با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداری از تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: پاسداری یک فرهنگ عزت و افتخار است و از دین و انقلاب حمایت می‌کند و الگوی فرهنگ مقاومت در تمام دنیا است.

جعفری با بیان اینکه سپاه پاسداران نسبت به ۴۰ سال قبل پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته و همین موضوع دشمن را عصبانی کرده و آنان به دنبال متوقف کردن پیشرفت‌های این نهاد و توقف فعالیت شهرک موشکی سپاه هستند، بیان کرد: سپاه پاسداران در حوزه‌های علمی و هسته‌ای نیز ورود کرده و موشک‌های ساخته شده توسط جوانان همین کشور امروزه هراس دشمنان شده است و برای نظام، اقتدار و آبرو به ارمغان آورده است.

 سپاه بر فعالیت‌های دشمن تسلط کامل دارد

 فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه امروزه سپاه پاسداران بر تمامی ابعاد مختلف کشور و همچنین فعالیت‌های دشمن تسلط کامل دارد، گفت: تمامی نقاط حتی دورترین مراکز در خارج از مرزهای کشور نیز برای دشمنان و منافقین ناامن است و سپاه بر همه آنها تسلط دارد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با ایجاد نیروهای مقاومت مانند حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون گفتمان جدید بین‌المللی مقاومت را با هدف ایجاد وحدت تأسیس کرده است، افزود: امروزه نیروهای مقاومت هیمنه پوشالی آمریکا و متحدانش را از بین برده‌اند و دیواره انسانی مظلومان عالم در مقابل مستکبران را ایجاد کرده‌اند.

جعفری با بیان اینکه زمانی در این کشور حتی سیم خاردار هم نداشتیم؛ اما امروز به برکت مجاهدت پاسداران و خون شهدا و رزمندگان و جانبازان به قله افتخار و اقتدار رسیده‌ایم، عنوان کرد: تولیدات ما در حوزه سلاح به جایی رسیده که از ایران مستقیماً رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار می‌دهیم و آنها نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند.

 سپاه در تمامی بحران‌ها یاور مردم است

 وی با بیان اینکه وظیفه سپاه تنها عملیات نظامی نیست؛ بلکه حفاظت و صیانت از دستاوردهای نظام در همه بخش‌ها است، ادامه داد: در قرارگاه محرومیت‌زدایی اقداماتی نظیر آبرسانی به روستاها، جاده‌سازی، ترمیم آسفالت و اعطای وام‌های اشتغال‌زایی نیز انجام می‌شود.

 فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه سپاه پاسداران در سیل و زلزله و تمامی بحران‌ها کنار مردم ایستاده است، گفت: در بحران‌ها و بیماری کرونا ثابت شد که سپاه کنار مردم بوده و پاسداران جان خود را کف دست گرفته و از کشور و مردم دفاع می‌کنند.

 مسیر شهادت باز است تا در امنیت زندگی کنیم

وی با اشاره به حضور پاسداران در جبهه مقاومت و سوریه به عنوان مدافعین حرم خاطرنشان کرد: برای امنیت هزینه داده شده و هزاران شهید در این راه قدم گذاشته‌اند و این مسیر نیز همچنان ادامه دارد و مسیر شهادت باز است تا ما بتوانیم در امنیت زندگی کنیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه