فرمانده سپاه فومن:

مادران شهدا الگویی برای نسل جوان هستند

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: زنان در عرصه‌های مختلف جامعه نقش تأثیرگذاری دارند که این ایثارگری‌ها، صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا الگویی برای نسل جوان است.

مادران شهدا الگویی برای نسل جوان هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محسن جعفری امروز در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و مقام مادر در دهستان رودپیش فومن اظهار کرد: زنان در عرصه‌های مختلف جامعه نقش تأثیرگذاری دارند که این ایثارگری‌ها، صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا الگویی برای نسل جوان است و همچنین رسالت بزرگ بانوان پاسداری از خون شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان در سنگر پشتیبانی نقش‌آفرین بودند و همچنان نیز راهنمایی‌های آنان حائز اهمیت است، افزود: مادران شهدا با پرورش فرزندانی دلاور و ازجان‌گذشته، در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع جانانه در برابر دشمنان و موفقیت نظام اسلامی نقش محوری داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید بدانند که نسل گذشته چه حماسه‌هایی را در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از ناموس و شرف این کشور آفریدند، تصریح کرد: بانوان بسیجی پاسداران بنیاد خانواده و عامل خنثی‌شدن فتنه دشمن هستند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه