برگزاری همایش اقتدار بسیج در فومن + تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه فومن در همایش اقتدار بسیج با اشاره به اینکه تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشوراست و امروز این تفکر به تمام دنیا صادر شده است، گفت: بسیج باید مصداق آیه أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم باشد.

برگزاری همایش اقتدار بسیج در فومن + تصاویر

به گزارش ۸دی، همایش اقتدار بسیج امروز همزمان یا سراسر کشور در سالن ورزشی شهید چمران فومن برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در این مراسم بسیج را برای به کمال رساندن کشور دانست و ویژگی بسیجیان را اخلاص، تقوا بصیرت، وقت شناسی، مردم داری، فتنه ستیزی، ولایت مداری ، ساده زیستی همراه با روحیه شهادت طلبی و ولایت محوری عنوان کرد و گفت: بسیج باید مصداق آیه أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم باشد.

وی در ادامه  افزود: ۴۲ سال هست دشمن تمام توان خود را بکار گرفته است تا این مردم و کشور انقلابی را از پای بیندازد اما با روحیه شهادت طلبی در مقابل آنها بسیج ایستاده است. تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشورا است و امروز این تفکر به تمام دنیا صادر شده است.

سرهنگ پاسدار محسن جعفری ویژگی دیگر بسیج را خدمت بی منت در میدان و یاور رهبر بودن عنوان و بیان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس که دنیا در مقابل کشور ما قرار گرفته بود یک وجب خاکمان را ندادیم و این از عزت و غیرت بسیج بود. بسیج در سیل و زلزله در کنار مردم هست، داوطلبانه و با غیرت بسیجی در بحران حضور پیدا می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بصیرت شناسی بسیج بود که طومار فتنه را جمع کرد، گفت: در حوزه محرومیت زدایی نقش بسیج بارز است و در کمک مومنانه بسیج آبرو برای کشور خرید. دشمن قصد داشت اندیشه امام را از بین ببرد ولی همچنان راه شهادت باز و حضور مقتدرانه بسیج در کشورمان احساس می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: بسیج در دوران کرونا به کمک بیمارستان ها شتافت و در آن روزگار سخت در کنار مردم بود. انکار بسیج خائنانه یا جاهلانه است. در طرح شهید سلیمانی طرح خانه به خانه موفقیت بسیج بود که در چندیدن پیک کرونا با بیماریابی آمارها را کاهش داد و در کمک به شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون شهر ما به ۹۷ درصد رسید. قدم ها و نفس های بسیج حق هست، در حوزه امنیت با گشت های رضویون در کنار برادران ناجا امنیت پایدار را در محلات دنبال می کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه مولای ما گفتند در پیچ تاریخی هستیم و تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی با بسیج فاصله ای نداریم، یادآور شد: دشمن زبون و در راس آن آمریکای جنایتکار در برابر بسیج ذلیل و خورد شده است و در صورت کوچکترین خطا از سوی دشمن صنعت تابوت سازی آمریکا با حمله به کشور ما در کشورشان رونق می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه