رئیس بسیج جامعه زنان گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

بسیجیان در خدمت‌رسانی به مردم پیشقدم هستند

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، گفت: روحیه خودباوری، ایثارگری و اتکا به درگاه خداوند از جمله ویژگی‌های بسیجیان است که سبب می‌شود فارغ از کمبود امکانات برای رضای خدا و بدون چشمداشت مالی در خدمت‌رسانی به مردم پیشقدم و ثابت‌قدم باشند و از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نکند.

بسیجیان در خدمت‌رسانی به مردم پیشقدم هستند

طاهره عاشوریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی هشت‌دی با اشاره به ابعاد مختلف کارایی بسیج، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم پیشرفت جامعه در هر عرصه‌ای، بسیج تمام امکانات از جمله نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی می‌باشد در واقع اگر بخواهیم به دنبال پیشرفت در تمام عرصه‌ها علی‌الخصوص پیشرفت در اقتصاد و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی باشیم باید مسئولینی در این امور داشته باشیم که خالصانه و بدون هیچ‌گونه توقعی کار کنند؛ لذا روحیه و تفکر بسیجی می‌تواند راه‌گشای حل مشکلات در جامعه باشد.

نیازمند برچیده‌شدن ریشه‌های فساد در جامعه هستیم

 وی به فسادستیزی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مهم بسیج اشاره کرد و گفت: در جهت فسادستیزی نیازمند برچیده‌شدن ریشه‌های فساد در جامعه هستیم که یکی از راه‌های آن، گزینش و به‌کارگیری افرادی پاکدست و مخلص از قشر بسیجیان می‌باشد همان افرادی که جز برای رضای خدا و خدمت به مردم کار نمی‌کنند.

 رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: روحیه خودباوری، ایثارگری و اتکا به درگاه خداوند از جمله ویژگی‌های بسیجیان است که سبب می‌شود فارغ از کمبود امکانات برای رضای خدا و بدون چشمداشت مالی در خدمت‌رسانی به مردم پیشقدم و ثابت‌قدم باشند و از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نکند.

 عاشوریان ادامه داد: دشمن برای تخریب شجره طیبه بسیج و بسیجیان از تلاش شبانه‌روزی دریغ نمی‌کند که یکی از این موارد، جنگ رسانه‌ای دشمن در راستای به نمایش گذاشتن بسیج و بسیجیان به‌عنوان نیروهای خشن و متعصب می‌باشد در حالی که این‌طور نیست، اساساً در اسلام به شادکردن مسلمانان و مؤمنان سفارش زیادی شده حتی طبق روایات، پیامبر اکرم (ص) خود فردی شوخ‌طبع با اخلاقی حسنه بودند که یاران و اصحاب را به سمت خودشان جذب می‌کردند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج به تأسی از آموزه‌های دینی و قرآنی همواره با شادی و شادبودن مردم مخالف نیست و در برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون این امر را مدنظر دارد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه