فرمانده سپاه فومن در گفتگو با «هشت‌دی»:

مقابله با دشمن از طریق مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات

فرمانده سپاه فومن با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات، گفت: راهبرد اصلی ما در مقابله با دشمن مشارکت‌آفرینی برای حضور حداکثری در انتخابات است.

مقابله با دشمن از طریق مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، با بیان اینکه امروز مسئله امنیت زیرساخت همه ابعاد زندگی جامعه است، اظهار کرد: دخالت بیگانگان، تجاوز و ناامنی محصول مختل‌شدن امنیت کشورها است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد اصلی دشمن در انتخابات امسال کشور، کاهش مشارکت مردم برای تشدید فشارها بر نظام جمهوری اسلامی است، افزود: وقتی کاهش مشارکت داشته باشیم دشمن فکر می‌کند مردم از بدنه نظام فاصله گرفتند؛ لذا کاهش امنیت و طمع دشمن به این سرزمین اتفاق می‌افتد.

فرمانده سپاه فومن تصریح کرد: راهبرد اصلی ما نیز در مقابله با دشمن جهاد مشارکت‌آفرینی برای حضور حداکثری در انتخابات است.

ضرورت گفتگوی چهره به چهره با رویکرد اقناع‌سازی مخاطب

جعفری گفتگوی چهره به چهره با رویکرد اقناع‌سازی مخاطب را یکی از راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات دانست و افزود: کسانی که برای رأی‌دادن مردد هستند و هنوز تصمیم قطعی برای آن نگرفته‌اند را می‌توان از طریق اقناع‌سازی و گفتگوی چهره به چهره به رأی‌دادن متقاعد کرد.

وی ادامه داد: دنیای کفر و نظام سلطه و پول‌های عربی و عبری و شبکه‌های اجتماعی و جیره‌خواران دشمن جمع شدند تا بگویند این انتخابات بی‌فایده است و اثری برای مردم ندارد و ناامیدسازی و سیاه‌نمایی نسبت به عملکرد نظام دارند؛ لذا باید این توطئه را از طریق مشارکت حداکثری خنثی کرد.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به ویژگی‌های نماینده شاخص، گفت: در ایام وعده‌ها قرار داریم؛ اما ملاک یک نماینده خوب این است که توانمند و با اخلاق باشد و در طول فعالیت‌های انتخاباتی به دروغ و تهمت متوسل نشود و دستاوردهای انقلاب را زیر سئوال نبرد.

جعفری با تأکید بر اینکه نماینده تراز باید کارنامه و برنامه داشته باشد، افزود: در برخی ستادها جز تخریب و سیاه‌نمایی یا کارناوال شادی نمی‌بینیم البته شادی خوب است؛ اما باید در مدار شرع و اخلاق و قانون باشد.

نماینده باید صادق الوعده باشد

وی با اشاره به اینکه نماینده باید صادق الوعده باشد و بتواند به وعده‌های خود عمل کند، تصریح کرد: نماینده باید قول‌هایی به مردم می‌دهد مطابق اختیارات و مربوط به قوه مقننه باشد.

جعفری با بیان اینکه نماینده اصلح باید اشراف به عملکرد خود داشته باشد، گفت: وی باید ساده‌زیست، مردمی، دغدغه‌مند مشکلات مردم باشد و تفاوتی بین دوران قبل و بعد از نمایندگی وی مشاهده نشود.

وی با اشاره به خرید و فروش رأی و بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی توسط برخی داوطلبان، بیان کرد: کسی که از طریق خرید رأی به مجلس برود بعداً چندین برابر این مبلغ را در دوران نمایندگی خود جبران می‌کند.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه کشور ما نیازمند اصلاح قوانین است و این امر از طریق مجلس امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: افراد داخل مجلس توسط مردم انتخاب می‌شوند و قانون خوب تصویب می‌کنند و دولت نیز مجری قوانین قوه مقننه است؛ لذا مجلس شورای اسلامی چه در داخل و چه در بین‌الملل حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه