رئیس‌کل دادگستری گیلان:

حل دغدغه چای سنواتی در گرو اتخاذ روش‌های منطقی است

رئیس‌کل دادگستری گیلان حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان کرد و گفت: اراده همه مسئولین بر این است که این مشکل بدون شتاب‌زدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

حل دغدغه چای سنواتی در گرو اتخاذ روش‌های منطقی است

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با رئیس هیئت‌مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد گفت: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

 وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مدظله‌العالی با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

 رئیس‌کل دادگستری استان گیلان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مسئله چای سنواتی نباید موجب خدشه‌دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

 حجت‌الاسلام صادقی نیارکی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان کرد و افزود: اراده همه مسئولین بر این است که این مشکل بدون شتاب‌زدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

 این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده ابراز داشت: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف گردد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحا گردد.

 انتهای خبر/

منبع: روابط عمومی دادگستری گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه