رئیس‌کل دادگستری گیلان مطرح کرد:

ضرورت اجتناب از دسته‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌ها در دانشگاه‌ها

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با تأکید بر ضرورت اجتناب از دسته‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌ها در دانشگاه‌ها، گفت: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید.

ضرورت اجتناب از دسته‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌ها در دانشگاه‌ها

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم‌آموزی، تصریح کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی‌الامکان از دسته‌بندی و گروه‌بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.

 وی ضمن ارج‌نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم‌آموزی، افزود: در اسلام نیز تأکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت‌گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه‌السلام) تأسیس شده است .

 رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در ادامه ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه، افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه مؤثر باشد.

 گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای نیز در راستای افزایش همکاری‌های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

 انتهای خبر/

منبع: دادگستری گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه