سرپرست دانشگاه گیلان:

نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها و احصاء چالش‌ها هستیم

سرپرست دانشگاه گیلان، گفت: نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها و احصاء چالش‌ها هستیم تا با هم‌افزایی بیشتر در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش‌ها گام برداریم.

نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها و احصاء چالش‌ها هستیم

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد دوستار عصر امروز در نشست شورای عالی آموزش استان در دانشگاه گیلان ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این جلسات ماهانه با همگرایی و تبیین مباحث حوزه آموزش عالی، منجر به جهت‌دهی آموزش عالی استان شود.

 وی به نشست شورای آموزش عالی به عنوان یک فرصت مناسب برای جهت‌گیری کلی استان در حوزه آمایش علمی اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در این نشست‌ها از ردیف‌های قانونی و ظرفیت‌های برنامه و بودجه در قانون هفتم توسعه و بودجه سال جاری مطلع خواهند شد.

 سرپرست دانشگاه گیلان تصریح کرد: این نشست‌ها باید به جهت‌گیری آموزش عالی استان و ظرفیت‌هایی که وجود دارد کمک کند تا با رفع چالش‌ها در راستای تصمیم‌سازی صحیح در حوزه آموزش عالی گام برداریم.

 دوستار ادامه داد: همراهی و حضور نمایندگان مجلس در این نشست‌ها می‌تواند در آسیب‌شناسی و رفع خلأهای قانونی نقش کمکی داشته باشد به علاوه آمایش آموزش عالی در راستای کاربردی‌سازی علم و بازار کار رشته‌های تحصیلی بعد از فراغت از تحصیل نقش مؤثری دارد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست هم‌اندیشی نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها و احصاء چالش‌ها هستیم تا با هم‌افزایی بیشتر در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش‌ها گام برداریم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه