سرپرست دانشگاه گیلان مطرح کرد:

قابلیت دانشکده فنی شرق گیلان برای تبدیل‌شدن به یک دانشگاه صنعتی

سرپرست دانشگاه گیلان با تأکید بر اینکه دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان یک امتیاز برای استان است، گفت: ما باید به این دانشکده به‌عنوان یک فرصت نگاه کنیم تا با تجهیز امکانات و بهبود شرایط، افق ما در آینده تبدیل‌شدن این دانشکده به یک دانشگاه صنعتی باشد.

قابلیت دانشکده فنی شرق گیلان برای تبدیل‌شدن به یک دانشگاه صنعتی

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، محمد دوستار عصر امروز در نشست با اعضای مرکزی شورای صنفی دانشجویان ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و یاران همراهش، اظهار کرد: عضویت در شورای صنفی فرصتی برای تجربه مدیریتی است که این تجربه در آینده به دانشجویان در کارهای اجرایی کمک خواهد بود.

 وی با تأکید بر اینکه شورای صنفی دانشجویان پلی ارتباطی بین دانشجویان و مجموعه مدیران دانشگاه است، اظهار کرد: با مشارکت و همت شورای صنفی مجموعه مدیریتی دانشگاه بهتر در جریان مسائل و مشکلات دانشجویان قرار می‌گیرد و از طرفی دیگر با هم‌اندیشی دوطرفه می‌توان دغدغه‌های دانشجویان را کمتر کرد.

 بهبود خدمات در حوزه‌های رفاهی و خوابگاهی از مهرماه سال جاری

 سرپرست دانشگاه گیلان با یادآوری این نکته که از مهرماه سال جاری شاهد تغییراتی در راستای بهبود خدمات در حوزه‌های رفاهی و خوابگاهی خواهیم بود، یادآور شد: بخشی از تعمیرات و تجهیزات خوابگاه‌ها، سلف‌ها و… نیازمند تعطیلی خوابگاه‌ها و سلف‌ها در ایام تابستان است تا تعمیرات اساسی صورت گیرد.

 وی با مهم خواندن بحث مهارت‌آموزی برای دانشجویان، گفت: تلاش خواهیم کرد بیش از پیش ارتباط صنعت با دانشگاه تقویت شود که ماحصل آن انتقال مهارت‌آموزی به دانشجویان و استفاده صنعت از ظرفیت دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار شود.

 دوستار در ادامه با توجه به سؤالات یکی از اعضای شورای صنفی دانشجویان در ارتباط با مسائل دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان گفت: بنده علاوه بر بازدید حضوری اخیر از دانشکده فنی مهندسی شرق، در دورانی که مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات را برعهده داشتم پنج بار از نزدیک از این دانشکده بازدید کردم و از نزدیک در جریان مشکلات این دانشکده هستم و مذاکرات زیادی را نیز انجام دادیم تا با کمک مسئولین استانی و شهرستانی بتوانیم امکانات رفاهی و آموزشی دانشجویان را بهبود ببخشیم.

 وی با تأکید بر اینکه دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان یک امتیاز برای استان است تصریح کرد: ما باید به این دانشکده به عنوان یک فرصت نگاه کنیم تا با تجهیز امکانات و بهبود شرایط، افق ما در آینده تبدیل‌شدن این دانشکده به یک دانشگاه صنعتی باشد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه