آقای استاندار روزه شک‌دار؛ چرا؟

آقای رئیس‌جمهور! اجازه ندهید در دولت‌تان انتصاباتی رقم بخورد که دودش به چشم مردم رفته و باعث زمین‌خوردن دولت شما نیز شود.

آقای استاندار روزه شک‌دار؛ چرا؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، رسانه‌های گیلان در روزهای اخیر درباره فردی صحبت می‌کنند که در دولت روحانی مدیرکل بوده و گرایش اصلاح‌طلبی دارد؛ همان دولت و گرایشی که دولت فعلی معتقد است که زمین سوخته را تحویل او داده و مسبب وضع موجود است.

 فردی که به تاریخ سه خردادماه سال ۹۶ در خبرگزاری ایرنا با تیتری معنادار به «رأی به آزادی و اندیشه» پرداخته و معتقد است؛ روحانی و تیم مدیریتی‌اش هم امنیت را به گیلان برگردانده و هم همگان از ثمره فهم اقتصادی‌اش بی‌بهره نبوده‌اند.

او در زمانی که همه دلسوزان انقلاب و اسلام و البته ایران سربلند، نگران قدرت‌گرفتن لیبرال‌های سرسپرده به غرب در کشور بودند و سعی می‌کردند با برجام یک، دو و سه و اجرایی‌کردن لایحه ۲۰۳۰ و… کشور را دودستی به غرب تقدیم کنند؛ قلم برداشته و نه‌تنها اینها را به گوش خلق‌الله نمی‌رساند؛ بلکه با مجیزگویی سعی دارد که رأی به روحانی را رأی به آزادی و اندیشه بداند؛ گویی آنانی که به روحانی رأی نداده‌اند؛ صاحب اندیشه نیستند و از این حیث محلی از اعراب ندارند.

حال این طور که به نظر می‌رسد چنین فردی حالا در اندیشه حضور در دولت سید ابراهیم رئیسی است؛ اینکه او در سمت مدیرکلی روابط‌عمومی استانداری گیلان منصوب می‌شود یا خیر در روزهای آتی مشخص می‌شود اما در ادامه چند نکته بر حسب وظیفه رسانه‌ای‌مان مطرح می‌شود.

یک: آیا نیروی دلسوز انقلابی و صاحب قلم و اندیشه که دلداده راستین انقلاب است کم است که جناب استاندار مجبور است کسی که در دولت روحانی که سیاه‌ترین دولت در ناامید کردن مردم بوده کارنامه دارد را در سازمان حساسی همانند استانداری استفاده کند؟ جناب عباسی! استاندار دولت انقلابی سیزدهم آیا در جمع نیروهای انقلابی کسی نیست؟ اگر نیست حق با شماست طبیعی است که نباید کار بر زمین بماند؛ اما اگر هست بهتر نیست تجدیدنظر کنید؟

دو: جناب استاندار اگر به این تصمیم رسیده‌اید که از مادحان دولت روحانی در دولت به قول خودتان مردمی سید ابراهیم رئیسی بهره ببرید لااقل یک‌بار برای همیشه خودتان در مقام پاسخگویی برآمده و این همه تناقض را برای افکار عمومی توضیح دهید!

سه: جناب استاندار اگر رسانه را می‌شناسید و درک درستی از آن دارید خوب می‌دانید که رسانه را باید به اهلش سپرد و اینکه صرفاً شخصی کارمند صداوسیما باشد؛ لزوماً اهل رسانه نیست؛ در این جنگ شناختی که دشمنان برای ضربه به نظام، مردم را نشانه گرفته‌اند رسانه را باید به شخص مورد اعتماد و کاربلد سپرد؟ کسی که هنوز مسئولیت نگرفته این همه حواشی دارد و خودش نیز آرامش را در دولت روحانی جستجو می‌کرد؛ چگونه می‌تواند رسانه دولت سیزدهم را مدیریت کند؟

چهار: جناب استاندار و همه کسانی که در عزل و نصب‌ها در این استان نقش دارند باید در پیشگاه مردم و قانون خود را مسئول بدانند و دستگاه قضا و نهادهای مسئول باید از استاندار این تضمین را دریافت کنند که اگر چنانچه فرصت‌سوزی شد عواقب آن را پذیرا باشند؛ چرا که وقتی عزل و نصب‌ها بدون هزینه از سوی مسئولین امر صورت بگیرد انتظار هر چیزی را باید داشت.

آقای رئیسی اجازه ندهید جوانان انقلابی تحقیر شوند

پنج: نکته آخر را خطاب به آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهور ایران اسلامی عرض می‌کنیم؛ جناب آقای رئیسی برای اینکه شما بر کسوت ریاست دولت تکیه بزنید؛ مردم و جوانان مؤمن و انقلابی گیلان در کنار آحاد مردم ایران شبانه‌روز تلاش کردند و این شعار شما را باور کردند که ایران قوی در سایه اعتقاد به آرمان‌های امام و رهبر انقلاب ایجاد می‌شود؛ اولاً نگذارید که این باور رنگ ببازد.

 ثانیاً اجازه ندهید که جوانان انقلابی با ندانم‌کاری عده‌ای تحقیر شوند و ثالثاً زیبنده دولت شما نیست که کسی که علناً برای آنانی که کشور را فلج کردند و همه آمال و آرزویشان کدخدا بوده، قربان‌صدقه می‌رفت؛ مسئولیت بگیرد.

آقای رئیس‌جمهور! اجازه ندهید در دولت‌تان انتصاباتی رقم بخورد که دودش به چشم مردم رفته و باعث زمین‌خوردن دولت شما نیز شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه