وزیر کشور:

حل مشکلات کشاورزان از دغدغه‌های شهید رئیسی بود

وزیر کشور با بیان اینکه اقتصاد دریا محور امروز جزو سیاست‌های جدی دولت است، گفت: مباحث مربوط به بخش کشاورزی از جمله برنج و چای نیز از موضوعات مهم استان و دغدغه جدی رئیس‌جمهور شهید است که همواره بر حل مسائل مربوطه تأکید داشت.

حل مشکلات کشاورزان از دغدغه‌های شهید رئیسی بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش با استقبال  اسدالله عباسی استاندار، اعضای شورای تأمین و شماری از مسئولان استان، وارد فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت شد.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و سخنرانی در مراسم نکوداشت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به گیلان است.

حل مشکلات کشاورزان گیلانی از دغدغه جدی رئیس‌جمهور شهید بود

احمد وحیدی در بدو ورود به گیلان و در فرودگاه سردار جنگل رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوعات متعددی را رئیس‌جمهور شهیدمان در سفر به استان پیگیری می‌کردند که بخشی از آنها مسائل اقتصادی از جمله راه‌اندازی واحدهای راکد بود.

 وی عنوان کرد: قسمتی از این مباحث هم مربوط به حوزه اقتصاد دریا محور بود که امروز جزو سیاست‌های جدی دولت است و بخشی هم مسائل مربوط به محیط‌زیست است که برای استان اهمیتی ویژه دارد و از جمله دغدغه‌های مردم در حوزه زیست‌محیطی است.

 وزیر کشور افزود: مباحث مربوط به بخش کشاورزی از جمله برنج و چای هم از موضوعات مهم استان و دغدغه جدی رئیس‌جمهور شهید برای حل مسائل مربوطه و مورد تأکید وی بود که حمایت شود و ما امروز در تداوم رویکردهای شهید آیت‌الله رئیسی باقدرت آنها را پیگیری و دنبال می‌کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به حضور خود در گیلان برای شرکت در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان گرانقدر وی عنوان کرد: مردم همیشه سرافراز استان گیلان و رشت عزیز در عرصه‌های انقلاب حاضر و پیشرو بوده‌اند.

 وزیر کشور افزود: این استان همواره مهد پاسداشت خون شهیدان و بزرگداشت آنها بوده و خاطرات گرانسنگی از شهدای گرامی گیلان در جبهه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت وجود دارد شهدایی که حضوری گسترده و معنادار در دفاع از انقلاب و نظام داشته‌اند.

 وی تصریح کرد: اینک در ایام شهادت رئیس‌جمهور شهیدمان و همراهان گرانقدرشان چون همیشه گیلانیان در یک حضور درخشان در صحنه‌های بزرگداشت یاد این شهدا را گرامی داشته‌اند و مثل همه ایران عزادار این شهادت بزرگ هستند.

 وی عنوان کرد: این مراسم‌های عزاداری نشان از وفاداری مردم عزیز گیلان و رشت به ارزش‌ها و آرمان‌های الهی است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه