فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

دستگیری ۲۸ قمارباز در یک رستوران در لنگرود

 فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در رستوران خود اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده، گفت: نیروهای پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند و ۲۸ نفر را حین قماربازی در این مغازه دستگیر کردند.

دستگیری ۲۸ قمارباز در یک رستوران در لنگرود

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حمیدرضا سرخوش‌پور به نقل از خبرگزاری پلیس با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد کرده و پلیس با سودجویان این عرصه برخورد قانونی می‌کند.

 وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در رستوران خود با تجمع افراد، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از تحقیقات پلیس امنیت عمومی در این زمینه و احراز صحت موضوع خبر داد و بیان کرد: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر را حین قماربازی در این مغازه دستگیر کرد.

 سرخوش‌پور از کشف ۷ دست آلات بازی قمار، یک عدد دستگاه کارت‌خوان و ۳۵ گرم مواد مخدر از نو حشیش از این واحد صنفی خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 وی در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه