فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

انهدام شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ نفر در رضوانشهر

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از اعضای یک شرکت هرمی و مهروموم این مکان در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

انهدام شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ نفر در رضوانشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار عزیزاله ملکی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص انهدام شرکت هرمی در شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رضوانشهر پس از بررسی‌های لازم، صحت موضوع برای مأموران محرز و محل فعالیت اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت این‌گونه شرکت‌ها هیچ‌گونه وجهه قانونی ندارد، افزود: در این راستا از اعزام مأموران پلیس آگاهی به آدرس محل موردنظر، ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی دستگیر شدند و محل فعالیت آنها مهروموم شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب‌اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، تصریح کرد: علی‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این‌گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

سردار ملکی گفت: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: متهمان مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتنهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه