جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

۲ کلاهبردار تلگرامی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ کلاهبردار که در پیام‌رسان تلگرام اقدام به کلاهبرداری ۳ میلیاردی کرده بودند خبر داد.

۲ کلاهبردار تلگرامی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  سردار حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی چند روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری اشخاصی در پیام‌رسان تلگرام، باتوجه‌به اهمیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت، اظهار کرد: با رصد فضای مجازی و اقدامات فنی صورت‌گرفته، دو متهم این پرونده را شناسایی و مشخص شد این افراد در استان‌های آذربایجان شرقی و البرز سکونت دارند.

 وی در ادامه با بیان اینکه با هماهنگی قضائی، متهم زن در شهرستان کرج دستگیر شد، افزود: متهم مرد هم با شگردهای پلیسی به استان گیلان هدایت و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به این‌که متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه انتسابی شده ولی پس از مواجهه با ادله و مستندات به کلاهبرداری از ۱۵۰ نفر به ارزش ۳ میلیارد با شگرد کار در منزل، ادکلن جایزه‌بگیر و وعده شرکت در قرعه‌کشی اعتراف کردند، تصریح کرد: این کلاهبرداران ۳۷ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه