رئیس پلیس فتا گیلان:

پیامک‌های دریافت اینترنت رایگان را باز نکنید

رئیس پلیس فتا گیلان با بیان اینکه در روزهای گذشته تعداد زیادی از شهروندان با پلیس فتا تماس گرفته و از ارسال پیامک‌هایی جعلی مبنی بر ثبت‌نام و یا دریافت اینترنت رایگان خبر داده‌اند، گفت: شهروندان به‌هیچ‌عنوان به این پیامک‌های دریافت اینترنت رایگان را باز نکند.

پیامک‌های دریافت اینترنت رایگان را باز نکنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  امیرحسین نقی‌مهر امروز در شورای فرماندهی استان گیلان اظهار کرد: افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و همچنین با ارسال پیامک اینترنت رایگان یا ارزان‌قیمت سعی می‌کنند با جلب‌اعتماد شهروندان، از آن‌ها کلاهبرداری کنند.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته تعداد زیادی از شهروندان گیلانی با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا تماس گرفته و از ارسال پیامک‌هایی جعلی از شماره‌تلفن‌های ناشناس مبنی بر ثبت‌نام و یا دریافت اینترنت رایگان خبر داده‌اند.

رئیس پلیس فتا گیلان با بیان اینکه این افراد با ارسال این پیامک‌ها قصد دارند اطلاعات بانکی شهروندان را سرقت و حساب آن‌ها را خالی کنند، تصریح کرد: شهروندان از کلیک‌کردن بر روی پیامک‌های حاوی لینک و ارسال آن به دیگران خودداری کنند.

نقی‌مهر افزود: پیامک‌های جعلی و صفحاتی که به‌صورت آنی و با اهداف مجرمانه بارگذاری می‌شوند، پس از ارتکاب جرم و کلاهبرداری، از دسترس خارج می‌شوند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه