فرماندار رودسر در گفتگو با هشت‌دی:

جاده حسن‌سرا نیازمند اقدامات جدی و کار کارشناسی است

فرماندار رودسر با بیان اینکه مسیر رودسر به کلاچای را پرحادثه‌ترین جاده این شهرستان دانست و گفت: محدوده حسن‌سرا نیازمند اقدامات جدی و کار کارشناسی است.

جاده حسن‌سرا نیازمند اقدامات جدی و کار کارشناسی است

محمد حیدری در گفتگو با هشت‌دی با بیان اینکه محور کلاچای به رودسر پرحادثه‌ترین مسیر این شهرستان است، اظهار کرد: این جاده ۱۵ کیلومتر طول دارد.

وی با بیان اینکه محور کلاچای به رودسر به‌ویژه در منطقه حسن‌سرا نیازمند اقدامات جدی و کار کارشناسی برای جلوگیری از حوادث احتمالی آینده است، افزود: در محدوده حسن‌سرا ما شاهد خدمات عمومی از سوی هتل‌داران و رستوران‌ها هستیم که فاقد پارکینگ اختصاصی بوده و در حوالی غروب و شب به دلیل عدم تأمین روشنایی لازم از سوی اداره راه، شاهد حوادث پرمخاطره در این منطقه هستیم که باید مشکلات این منطقه هر چه سریع‌تر حل شود.

فرماندار رودسر با اشاره به دستور مؤکد استاندار گیلان در خصوص جمع‌آوری سرعت‌گیرهای غیرکارشناسی در مسیرهای مختلف استان، تصریح کرد: طبق دستور استاندار ۷۰ درصد سرعت‌گیرها باقی می‌مانند و ۳۰ درصد مابقی با کار کارشناسی حذف خواهند شد؛ اما در منطقه حادثه‌خیز حسن سرای رودسر علاوه بر تأمین روشنایی، نیازمند نصب سرعت‌گیر بوده تا از حوادث احتمالی آینده جلوگیری شود.

وی با تأکید بر لزوم بسیج امکانات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه برای فراهم‌کردن ایمنی لازم در مسیر حسن‌سرای رودسر، افزود: همکاری و همیاری کسبه‌داران منطقه با شورای ترافیک شهرستان رودسر و راهداری برای رفع مشکل نقاط حادثه‌خیز در راستای کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از تصادفات ضروری است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه