فرماندار رودسر در گفتگو با «هشت‌دی»:

مراحل و فرایند برگزاری انتخابات با دقت انجام شده است

 فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه مراحل و فرایند برگزاری انتخابات با موفقیت، دقت و سرعت عمل در موعد مقرر انجام شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تمامی مقدمات توزیع تعرفه‌ها و پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت انجام شده است.

مراحل و فرایند برگزاری انتخابات با دقت انجام شده است

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به فرایند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، اظهار کرد: مراحل و فرایند برگزاری انتخابات با موفقیت، دقت و سرعت عمل در موعد مقرر انجام شده است.

 وی با بیان اینکه ابتدا ۷۱ نفر داوطلب در حوزه رودسر و املش تأیید صلاحیت شدند و پرونده آنها به شورای نگهبان ارجاع شد، بیان کرد: در نهایت ۵۴ نفر تأیید صلاحیت شدند که چندین نفر از آنها درخواست جابه‌جایی به شهرهای دیگر داشتند یا انصرافی بودند و الان مجموعاً داوطلبان ما در رودسر و املش ۳۹ نفر هستند.

 فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به فراهم‌کردن تدارکات و پشتیبانی ۲۵۷ صندوق رودسر و املش، بیان کرد: برای هر صندوق حداقل ۲۰ نیرو پیش‌بینی‌شده و تدارکات آنها و تأمین ملزومات صندوق‌ها در این مدت انجام گرفته است.

 حیدری با بیان اینکه تأمین امنیت انتخابات یکی از مأموریت‌های مهم ما است که انجام شده است، بیان کرد: برای هر صندوق ۲ تا ۳ نفر مأمور پیش‌بینی‌شده و احکام مأموران نیز صادر شده و بخشی نیز در حال صدور است و امنیت عمومی و داخل شعب مورد توجه است.

 فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به توزیع تعرفه‌ها و فعال‌سازی دستگاه‌های احراز هویت، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تمامی مقدمات توزیع تعرفه‌ها و پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت انجام شده و تحت تدابیر امنیتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تعرفه نیز به اندازه کافی در اختیار فرمانداران قرار داده شده است.

 پرونده قضایی برای برخی داوطلبان متخلف انتخاباتی تشکیل شده است

 وی با بیان اینکه برخورد قانونی با متخلفین انتخاباتی انجام شده است، تصریح کرد: پرونده برای برخی داوطلبان متخلف انتخاباتی تشکیل شده و برخی از داوطلبان اظهارات مغایر با قانون داشتند که همه این موارد جمع‌بندی‌شده و به دستگاه قضا ارجاع شده است.

 فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات تصمیم‌گیری برای آینده ۴ سال پیش روی کشور است، افزود: هر چه مردم با بینش سیاسی و مذهبی بیشتری انتخاب کنند نماینده در تراز انقلاب به مجلس می‌رود که راهگشای مشکلات کشور خواهد بود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات بسیج شدند و به دنبال آن هستند که مشروعیت نظام را زیر سئوال ببرند؛ لذا حضور مردم باطل‌کننده این توطئه است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه