فرماندار رودسر:

جریان خدمت با پشتیبانی مردم انقلابی رودسر ادامه دارد

فرماندار رودسر با اشاره به ظهور نخبگان و جوانان تحصیل‌کرده برای اداره کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جریان خدمت به مردم با پشتیبانی مردم انقلابی در رودسر ادامه دارد.

جریان خدمت با پشتیبانی مردم انقلابی رودسر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد حیدری پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی در راه تثبیت انقلاب و صدور آن به اقصی‌نقاط جهان جان‌فشانی کردند.

وی با طرح این پرسش که چرا مردم انقلاب کردند، بیان کرد: رژیم پهلوی با ۳ ابرچالش مواجه بود که برای آن راه‌حلی جز انقلاب اسلامی وجود نداشت.

فرماندار رودسر یکی از ابرچالش های دوران ستمشاهی را اسلام‌ستیزی دانست و افزود: اسلام‌ستیزی به این معنا که احکام اسلامی به انحراف و تعطیلی کشانده شده بود و اداره کشور دست بهایی‌ها بود و پیوند ناگسستنی رژیم پهلوی با رژیم صهیونیستی نیز از مصادیق بارز اسلام‌ستیزی پهلوی‌ها بود.

حیدری با اشاره به اینکه قدرت‌های بزرگ به‌ویژه آمریکایی‌ها در ساختار سیاسی کشور سیطره کامل داشتند و مشاوران آمریکایی و انگلیسی در تمامی بخش‌ها حضور داشتند، گفت: اداره کشور دست شاه نبود و این برای ملت بزرگ ایران که عظمت تاریخی داشتند ننگ بزرگ محسوب می‌شد.

وی با اشاره به وابستگی کشور به بیگانگان در زمان پهلوی، خاطرنشان کرد: وابستگی اقتصادی علی‌رغم برخورداری از نفت از دیگر عوامل وقوع انقلاب اسلامی بود.

فرماندار رودسر با اشاره به تحولات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی تغییر در بنیان‌ها و تقویت احکام اسلام بود؛ لذا بیش از ۱۶ نهاد مهم انقلابی در کشور تأسیس شد که در شکل‌گیری فرهنگ انقلابی ملت ایران نقش داشت.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب، شاهد یک تحول جمعیتی بزرگ در کشور هستیم، افزود: امروز بیش از ۹۸ درصد مردم باسواد هستند و در مسیری قرار گرفته که بنیان‌های اعتقادی نظام را به سمت ظهور ولی‌عصر (عج) هدایت می‌کند.

حیدری با اشاره به ظهور نخبگان و جوانان تحصیل‌کرده برای اداره کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: کسی فکر نمی‌کرد ایران اسلامی در علم و صنعت این چنین پیشرفت کند و این ها پیشرفت‌های انقلاب و دستاورد ملت ایران است.

وی تصریح کرد: اقتدار و عظمت ملت ایران بسیار است و دولتمردان دل به دریا زده و در مسیر خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب و تحقق مطالبه مردم اقدام می‌کنند.

فرماندار رودسر تأکید کرد: جریان خدمت به مردم با پشتیبانی مردم انقلابی رودسر ادامه دارد.

نامزدها در چارچوب قانون فعالیت کنند

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات بیان کرد: نامزدها باید در چارچوب قانون فعالیت کنند و فردای انتخابات رقابت جای خود را به برادری و هم‌افزایی می‌دهد.

حیدری با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نماد تبلور و اراده مردم در تعیین سرنوشت است افزود: هر چقدر مشارکت بالاتر مشروعیت نظام و مقبولیت کاندیدا بیشتر می‌شود و مطمئن هستم مشارکت ۷۱ درصدی مردم رودسر در انتخابات طی سال‌های قبل، امسال نیز حفظ و حتی بیشتر می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه