جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت:

سرنوشت صدام از عظمت انقلاب اسلامی بود

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سرنوشت صدام و صدامیان که روزی سودای فتح تهران را داشتند از عظمت امام و انقلاب اسلامی بود.

سرنوشت صدام از عظمت انقلاب اسلامی بود

به گزارش هشت‌دی امیر دریادار حمزه علی کاویانی امروز در مراسم رژه ۳۱ شهریور انقلاب اسلامی در رشت اظهار کرد: هنر امام این بود که ایران اسلامی را از مدار جاذبه عرب خارج کرد.

وی با بیان اینکه  ایران اسلامی در منطقه  و دنیا بزرگ و با افتخار است، افزود: این امام بود که توانست ایران را در منطقه حساس که مطمح نظر استکبار بود رهانید.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: دشمنی استکبار و آمریکا نه بعد پیروزی انقلاب بلکه از همان روزی که جرقه‌های این انقلاب زده شد تمام پشتیبانی خود را از رژیم پهلوی به منصه ظهور گذاشتند.

دریادار کاویانی بیان کرد: سرنوشت صدام و صدامیان که روزی سودای تهران را داشتند از عظمت امام و انقلاب اسلامی بود.

تحریم‌‌ها نتوانست اراده ملت ایران را سست کند

وی با بیان اینکه تحریم‌ها هم نتوانست اراده ملت ایران سست کند، ادامه داد: امروز قدرت ایران در کل جهان گسترده شده است.

امیر کاویانی به اینکه آمریکا رو به افول و زوال است، اشاره و عنوان کرد: ما به‌عنوان نیروی دریایی ارتش و سپاه در مواجه و مقابله با آنان شاهد زوال آمریکا هستیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه ما حقارت آمریکایی‌ها را در خلیج‌فارس و اقیانوس هند می‌بینیم، افزود: زمانی قدرت نظامی آمریکا نماد سلطه و قدرت بود اما امروز کمتر از ۲۰ درصد توانمندی حضور در دنیا را دارند که نشان‌دهنده ضعف آنان است.

این مقام مسئول با عنوان اینکه آمریکایی و دنیای غرب دو قرن دولت ضعیف را در ایران تجربه کردند، گفت: در دوران پهلوی، شاه ایران ۱۵ دقیقه جلوی پایگاه آمریکا در شمال ایران منتظر ماند؛ ولی اجازه ورود به او ندادند.

وی با بیان اینکه رژیم بعث در ابتدای تهاجم به ایران اسلامی بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از سرزمین ما را تصرف کرده بود، اظهار کرد: همگان دیدند جوانان و مردم ما با دستان خالی و با تمسک به ولایت و قرآن توانستند آنان را از مرزهای ایران خارج کنند.

محصول دفاع مقدس پیشرفت همه‌جانبه در عرصه‌های کشور است

دریادار کاویانی با بیان اینکه محصول دفاع مقدس پیشرفت همه‌جانبه در همه عرصه‌های کشور است، ادامه داد: ما قبل از انقلاب در همه زمینه‌ها رتبه ۸۴ را داشتیم؛ ولی امروز پیشرفت ما در بخش‌های مختلف ۱۱ برابر متوسط جهانی است.

ایران دومین تولیدکننده رادارگریز دنیا

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز در رده کشورهای تولیدکننده زیردریایی در جهان هستیم، عنوان کرد: سریع‌ترین اژدر سونارگریز دنیا را تولید می‌کنیم و دومین تولیدکننده رادارگریز دنیا هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی با فرماندهی رهبر معظم انقلاب از یک قدرت بری به یک قدرت بحری تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ایران منزوی نیست، هر اتفاقی در منطقه بیفتد یک طرفش باید ایران باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بی‌نام
عالی بود
در حاشیه