امام‌جمعه بندر مرزی آستارا:

مهم‌ترین هدف در گام دوم انقلاب رشد علمی و فناوری است

امام‌جمعه بندر مرزی آستارا با بیان اینکه باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به اطلاع مردم رسانده شود گفت: مهم‌ترین هدف در گام دوم انقلاب اسلامی رشد علمی و فناوری است.

مهم‌ترین هدف در گام دوم انقلاب رشد علمی و فناوری است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به تبیین فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی پرداخت و اظهار کرد: هر چند در برخی دولت‌ها کم‌کاری‌های بسیاری در زمینه رشد و پیشرفت صورت گرفت؛ اما امروز از لحاظ رشد علمی و اقتصادی در جایگاه خوبی قرار داریم.

 وی با بیان اینکه باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سال به‌خصوص در ایام دهه فجر به اطلاع مردم رسانده شود افزود: این کار باعث می‌شود تا مردم از اقدامات صورت‌گرفته و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده آگاه شوند و تبلیغات سوء دشمنان بی‌اثر گردد و این دقیقاً معنای جهاد تبیین است.

امام‌جمعه بندر مرزی آستارا با اشاره به موفقیت‌های اخیر در عرصه فضایی و ارسال چندین ماهواره با موشک‌های ماهواره‌بر بومی به فضا و قرارگرفتن در مدارهای ۷۵۰ و ۴۵۰ کیلومتری زمین و بهت و حیرت دشمنان گفت: مهم‌ترین هدف در گام دوم انقلاب اسلامی رشد علمی و فناوری است که به‌خوبی در این مسیر قدم بر می‌داریم.

 امام‌جمعه آستارا در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که امروز دریای سرخ را برای خود ناامن می‌بینید برای درامان‌ماندن از حملات انصارالله به کشتی‌های تجاری خود مسیر خشکی (امارات – عربستان و اردن) را برای تبادلات تجاری خود جایگزین کرده است و این حمله به آنان این هشدار را داد که حتی در مسیر خشکی هم کاروان‌های تجاری‌شان در امان نخواهد بود.

باقری ارومی با اشاره نزدیک‌شدن ایام انتخابات، حضور پرشور مردم را موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و عهد و پیمان مجدد با امام (ره) و شهدا دانست و بیان کرد: تغییر سرنوشت مردم و امت‌ها در دست خودشان است و با انتخاب خوب و فرد اصلح می‌توانند آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.

 وی در پایان ضمن قدردانی از حضور شایسته مؤمنان به‌خصوص جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف از عوامل برگزاری این مراسم معنوی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، هیئت‌امنای مساجد و اداره آموزش‌وپرورش به‌خاطر برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی هم تشکر کرد.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه