فرمانده سپاه قدس گیلان:

مردمی‌بودن از افتخارات پاسداران است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور در بین مردم برای پاسداران یک افتخار محسوب می‌شود، گفت: مردم انتظار دارند در تمامی مشکلات در کنار آنان بوده و برای رفع معضلات استان و رسیدگی به دغدغه‌هایشان اقدامات عملی انجام دهیم که تاکنون این‌چنین بوده است.

مردمی‌بودن از افتخارات پاسداران است

به گزارش هشت‌دی، مراسم افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس امروز در رشت برگزار شد.

سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه برپایی این نمایشگاه در میدان شهدای ذهاب رشت پای درد و دل مردم نشست و با آنان به گفتگو پرداخت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان یکی از اهداف سپاه در کشور است، اظهار کرد: سپاه خود را بخشی از بطن جامعه می‌داند زیرا برگرفته از خود مردم است.

وی افزود: حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق دوردست و کم‌برخوردار و شنیدن درد و دل‌های مردم از مهم‌ترین اهداف سپاه است که در این راستا اقدامات خوبی در استان در حال انجام است.

سردار عبدالله‌پور مهم‌ترین درخواست مردم از سپاه و مسئولان را رسیدگی به مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف از جمله اتمام پروژه‌های عمرانی دانست و بیان کرد: مردم از ما انتظار دارند در تمامی مشکلات در کنار آنان بوده و به رفع معضلات استان و رسیدگی به دغدغه‌هایشان اقدامات عملی انجام دهیم که تاکنون این‌چنین بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور در بین مردم برای پاسداران یک افتخار محسوب می‌شود، تصریح کرد: در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس در میدان فرهنگی رشت در بین مردم حضور پیدا کردم تا از این طریق بتوانم مشکلات مردم را شنیده و برای حل آنان تلاش کنم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
توحید
چه کار خوبی . ان شاء الله دوام داشته باشه
طاها
به نظرم همیشه باید اینگونه باشه . و خیلی خوبه که مزدم می تونن راحت حرف خودشنو بزنن این یک خبر خیلی خوب بود
داود پسندیده
کار خوب را باید ستود و این کار ستودنیست عالی بود
در حاشیه