فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه با جهاد تبیین دست دشمن را رو می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه با جهاد تبیین و شناخت شبکه‌های اجتماعی و ترفندهای تبلیغاتی دشمن در این شبکه‌ها، دست دشمن را رو می‌کند.

سپاه با جهاد تبیین دست دشمن را رو می‌کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در چهارمین همایش افسران جنگ نرم در سیاهکل، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته، اظهار کرد: افسران جنگ همیشه در صحنه حاضر هستند و با دقت نظر ویژه موضوعات را رصد کرده و دستورات را عملی می‌کنند.

 وی با اشاره به هجمه دشمنان نظام و انقلاب در فضای مجازی در سال‌های اخیر، گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری باید با تلاش مضاعف و جهادی برای مبارزه با آثار مخرب این هجمه‌ها در فضای مجازی اقدام کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کانون خانواده‌ها، نظام و انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: سپاه با جهاد تبیین و شناخت شبکه‌های اجتماعی و ترفندهای تبلیغاتی دشمن در این شبکه‌ها، دست دشمن را رو می‌کند.

سردار دامغانی از برنامه‌های متنوع در تمام سطوح و متناسب با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ها خبر داد و گفت: یکی از اهداف ما در جهاد تبیین، تشریح شکل‌گیری انقلاب اسلامی و اهداف آن برای جوانان و نوجوانان و ایجاد شناخت در خانواده‌ها برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه