فرمانده سپاه قدس گیلان:

جشنواره «مدرسه عشق» با هدف پرکردن خلأ تولید محتوا در حوزه نبرد رسانه‌ای برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: جشنواره «مدرسه عشق» با همکاری سپاه و بسیج و با هدف پرکردن خلأ تولید محتوا در زمینه‌های فرهنگی و هنری در حوزه نبرد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

جشنواره «مدرسه عشق» با هدف پرکردن خلأ تولید محتوا در حوزه نبرد رسانه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سردار حمید دامغانی صبح امروز در در نشست خبری اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است با محوریت شهدا در گیلان برگزار شود، اظهار کرد: سال شهدایی در گیلان داریم و امیدواریم سال پر خیر و برکت در همه حوزه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار سال جدید، بیان کرد: دستگاه‌های نظام و دولت باید بسترسازی برای ورود مردم به عرصه اقتصاد را انجام دهند تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نیازمند انسجام رسانه‌ای در تولید محتوا و کشف و پرورش استعدادها داریم، افزود: تولیدات رسانه‌ای باید با هنر تلفیق شود در غیر این صورت اثرگذاری آن بسیار کاهش یافته و در جامعه اثر نخواهد داشت.

سردار دامغانی تصریح کرد: جشنواره مدرسه عشق با همکاری سپاه و بسیج و با هدف پرکردن خلأ تولید محتوا در زمینه‌های فرهنگی و هنری در حوزه نبرد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

رکوردزنی تعداد آثار ارسالی به جشنواره «مدرسه عشق»

وی با بیان اینکه جشنواره‌های قبلی در مرکز کشور برگزار می‌شد اما امسال برای اولین بار هفتمین مرحله جشنواره «مدرسه عشق» در استان گیلان برگزار می‌شود، ادامه داد: تعداد آثار ارسالی به این جشنواره نسبت به سایر جشنواره‌ها رکورد زده است که نشان‌دهنده مردمی‌بودن جشنواره است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش‌آفرینی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در مدیریت و برنامه‌ریزی جشنواره مدرسه عشق، گفت: بیشتر مراحل برگزاری و مدیریت این جشنواره توسط نوجوانان و جوانان برگزار شد و نقش ما در آن بسیار اندک بود.

راهبرد رسانه‌ای ما امیدآفرینی در کنار نقد و انتقاد باشد

وی با اشاره به در پیش‌بودن ۲۹ فروردین روز ارتش، بیان کرد: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی با سایر ارتش‌ها مکتبی بودن آن است و این روز را به تمام دلاورمردان ارتش تبریک عرض می‌کنم.

سردار دامغانی با بیان اینکه اگر نتوانیم در جامعه ایجاد امید کنیم حرکت جامعه ایستایی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید این مؤلفه را در مردم به ویژه جوانان تقویت کنیم و راهبرد رسانه‌ای ما امیدآفرینی در کنار نقدکردن باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه