رئیس سازمان بسیج:

پایان وحشی‌گری صهیونیست‌ها فرارسیده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طوفان الاقصی، پاسخی به سال‌ها ظلم‌ و جنایت‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین بود، گفت: بر اساس مشیت الهی و تجربه بشری و تاریخی، پایان این اشغالگری‌ها و وحشی‌گری‌ها فرا رسیده است.

پایان وحشی‌گری صهیونیست‌ها فرارسیده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: بیش از ۶ ماه است که چشمان مردمان دنیا به فلسطین و غزه و مردمان مظلوم و مقتدر این جغرافیا معطوف شده است.

وی گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بر اساس یک توطئه بزرگ علیه جهان اسلام از سال ۱۹۱۷ تا به امروز اقدام به کشتار و اشغال فلسطین نموده است و بیش از ۶۵ حادثه قتل عام در طول صد سال گذشته علیه مردم فلسطین رخ داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طوفان الاقصی، پاسخ به این ظلم و جنایت ها بود، تصریح کرد: امروز بشریت به برکت الطاف الهی بیدار شده است و با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی امروز این رژیم جعلی به منفور‌ترین مجموعه و تشکیلات در دنیا مبدل شده است به‌گونه‌ای که حتی یهودیان نیز به این جنایت‌ها اعتراض دارند لذا بر اساس مشیت الهی و تجربه بشری و تاریخی، پایان این اشغالگری و وحشی‌گری فرا رسیده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: نابودی این رژیم جعلی در کمتر از ۲۵ سال آینده ناظر بر پیش‌بینی دقیق رهبر معظم انقلاب نسبت به تحولات منطقه رقم خورده است که امروز این سیر نزولی و به بن‌بست رسیدن این تمدن وحشی و تجاوزگر، مبّین این واقعیت است.

وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از حاکمیت سیاسی ملت ایران یکی از جنایت‌های بزرگ رژیم صهیونیستی است، گفت: مطالبه مردم و تدبیر رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا بر تنبیه متجاوز معطوف شد لذا رسانه و هنروران باید به این پیروزی افتخار کنند و به صورت بلیغ و رسا نسبت به انعکاس و تبیین آن مجاهدت کنند.

پاسخ ایران تنها گوشه‌ای از قدرت نظامی کشور بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تصریح کرد: این پاسخ ایران در برابر حمله رژیم صهیونیستی تنها گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران است اما آنان تمام ظرفیت خویش را به کار گرفتند لذا این قیاس خود گواه قدرت بلامنازع ایران قوی است.

سردار سلیمانی افزود: ملت ایران در طول ۴۵ سال انقلاب اقدام به تولید قدرت در مسیر جدیدی نموده است و هرگاه مورد طمع بیگانگان واقع شد به تدریج از مسیر فرهنگ بر سلطه‌گران چیره می‌شد لذا دشمنان نیز از قدرت فرهنگی ملت ایران واهمه دارند چون ایران اسلامی با تمسک به این دارایی گرانبها، دریچه نجات را به روی ملت‌های آزاده دنیا گشوده است.

جایگاه اثرگذار رسانه و هنر در مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین

وی به طوفان الاقصی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب در برابر دولت‌های مخرب غرب اشاره و عنوان کرد: مشیت الهی در راستای پیروزی و‌ چیرگی جبهه حق بر شر و باطل قرار گرفته است و جایگاه اثرگذار رسانه و هنر بر مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین غیرقابل انکار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تصریح کرد: فلسطین، حماسه حسینی و عاشورایی امروز در برابر دیدگان جهانیان است و امروز مسئله جهان، فلسطین است و ایران همواره جز ملت‌های برجسته در حمایت از این مظلومان به حساب می‌آید.

جشنواره «مدرسه عشق» یک رویداد بزرگ فرهنگی هنری در کشور است

سردار سلیمانی جشنواره «مدرسه عشق» را یک رویداد بزرگ فرهنگی هنری در کشور دانست و بیان کرد: این جشنواره دارای دبیرخانه‌ گویا و فعالی است که در حال فعالیت است اما در این راستا نیازمند اقدامات اساسی فرهنگی از جمله توانمندسازی جوانان و نوجوانان، سرمایه‌گذاری از جهت پشتیبانی و خلق آثار در موضوعات مختلف و سلایق گوناگون و حمایت و همراهی مسئولین هستیم.

وی بر اهمیت قدرت نرم و مسئله فرهنگ تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در خصوص حمایت و استقبال از هنرمندان غفلت‌هایی صورت گرفته که باید جبران شود لذا آثار فرهنگی و هنری نباید محدود به جغرافیای خاصی شود بلکه با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید به تمام دنیا عرضه شود و این زنجیره نور و فرهنگ از مسیر این رویداد در سراسر کشور و عالم به درخشش دربیاید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه