مسئول معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج کشور:

«مدرسه عشق» زمینه‌ساز استعدادیابی و بروز خلاقیت جوانان و نوجوانان است

مسئول معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج کشور با بیان اینکه جشنواره «مدرسه عشق» زمینه‌ساز بروز خلاقیت جوانان و نوجوانان است، گفت: این جشنواره تمام‌شدنی نیست بلکه آغاز راهی برای استعدادیابی و رشد و تربیت سربازان واقعی انقلاب است.

«مدرسه عشق» زمینه‌ساز استعدادیابی و بروز خلاقیت جوانان و نوجوانان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار علی مقواساز عصر امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: این جشنواره در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب طبق حکم انتصاب سردار سلیمانی مبنی بر اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت جوانان و‌ نوجوانان در جهت ارتقای فرهنگ بسیج با حضور سازمان یافته جوانان و نوجوانان شکل گرفته است.

وی به نقش‌آفرینی بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب ۱۱ گروه در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این حضور و نقش‌آفرینی در راستای زمینه‌سازی و بروز و ظهور خلاقیت بسیجیان فراهم شد.

مسئول معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج کشور با بیان اینکه جشنواره «مدرسه عشق» اتفاقی ویژه را رقم می‌زند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های‌ شاخص این جشنواره، گستردگی جغرافیایی آن در کل کشور است لذا در این دوره از اقصی نقاط کشور بالغ بر ۷۵ هزار اثر خوب و مبتکرانه در موضوعات مختلف دریافت شده است که پس از جشنواره در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

سردار مقواساز ادامه داد: بالغ بر ۲۹ هزار اثر از مجموع آثار دریافتی از ابتکارات پایگاه‌های بسیج محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز اختتامیه این جشنواره نخواهد بود و این جشنواره تمام‌شدنی نیست بلکه آغاز راهی برای استعدادیابی و رشد و تربیت سربازان واقعی انقلاب است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه