فرماندار رشت:

امید‌آفرینی و کار جهادی وظیفه کارگزاران دولت سیزدهم است

فرماندار رشت با اشاره به اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است، گفت: امید‌آفرینی و کار جهادی در مسیر توسعه وظیفه کارگزاران دولت سیزدهم است.

امید‌آفرینی و کار جهادی وظیفه کارگزاران دولت سیزدهم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» کیا عاشوری بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری بخش سنگر که با حضور امام جمعه و مسئولین ادارات بخش سنگر با دستور معارفه سرپرست جدید بخشداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک روز شوراها، هفته کار و کارگر و معلم، اظهار کرد: شورا و مسئولان محلی در سطح روستاها منشا کارهای بسیار خوبی شده‌اند.

وی با اشاره به در پیش‌بودن هفته معلم آثار شهید مرتضی مطهری را ذخیره‌ای برای نظام آموزشی عنوان کرد و افزود: جوانان امروز باید از شهید مطهری الگو گرفته و مطالب ارزشمند وی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه معلمان باید ابعاد شخصیتی شهید مطهری را به نسل جوان منتقل کنند، ادامه داد: تعلیم و تربیت صحیح فرزندان می‌تواند نقش زیادی در رشد و بالندگی جامعه داشته باشد.

عاشوری با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار برای مدیران دولت سیزدهم است، اضافه کرد: قبول مسئولیت در این نظام که بر پایه خون شهیدان استوار شده، کار بسیار دشواری است.

وی با اشاره به اینکه بخش سنگر وسیع و دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است، تصریح کرد: از این پتانسیل‌ها باید در راستای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کرد.

فرماندار رشت با قدردانی از تلاش‌های بخشدار پیشین سنگر تغییر و تحول‌ها را امری طبیعی دانست و گفت: بخشدار به عنوان نماینده سیاسی دولت مسئولیت حاکمیتی از طرف نظام و دولت دارد که علاوه بر هماهنگی امور باید برای رفع مشکلات منطقه تلاش کند.

وی تصریح کرد: هدف از تغییرات مدیریتی استفاده از نیروهای تازه نفسی است که می‌تواند انرژی جدیدی را به مجموعه‌ها وارد کند و این ذات تغییر و تحول است.

عاشوری با اشاره به اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است، گفت: مدیران در راستای گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

فرماندار رشت افزود: امید‌آفرینی و کار جهادی در مسیر توسعه وظیفه کارگزاران دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با تشکر از خدمات حسین محبتی در مدت تصدی سمت بخشداری سنگر، برای مصطفی داداش زاده در جایگاه جدید آرزوی توفیق نموده و افزود: امید است تا سرپرست جدید بخشداری با عمل انقلابی، پاکدامنی و حضور میدانی در جهت امید افزایی، استمرار خدمات نظام اسلامی و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی دولت مردمی ایران قوی موفق باشند.

در پایان این مراسم از زحمات حسین محبتی تقدیر و مصطفی داداش‌زاده به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معرفی شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه