استاندار گیلان:

مردمی و جوان‌بودن دو ویژگی مهم جشنواره «مدرسه عشق» است

استاندار گیلان با بیان اینکه مردمی و جوان بودن دو ویژگی مهم جشنواره «مدرسه عشق» است، گفت: برگزاری جشنواره‌هایی از این دست راه رسیدن به تعالی فرهنگی را هموار می‌کند.

مردمی و جوان‌بودن دو ویژگی مهم جشنواره «مدرسه عشق» است

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در همایش تجلیل از فعالان عرصه فرهنگی و هنری بسیج در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهدا است، اظهار کرد: درخشش نوجوانان و جوانان بسیجی فعال در حوزه فرهنگی برای بنده بسیار لذت‌بخش است؛ زیرا این افراد آیندگان عرصه فرهنگی در کشور هستند.

 روح امید از طریق هنر و اقدامات فرهنگی در جامعه باید تزریق شود

وی با تأکید بر لزوم توجه به مقابله با جنگ روانی و فرهنگی، گفت: روح امید را از طریق هنر و اقدامات فرهنگی در جامعه باید تزریق شود و برای تحقق این مهم باید جنگ و جبهه فرهنگی را باور کنیم.

استاندار گیلان، یکی از راه‌های مقابله با جنگ روانی و نفوذ فرهنگی کشور را توجه به عرصه رسانه و فرهنگ دانست و تصریح کرد: در سالیان گذشته در حوزه رسانه‌ای، دشمن از همه توان خود برای نفوذ به کشور استفاده کرد، لذا باید از طریق رسانه و تولید نرم‌افزار بر دشمن غلبه کرد و دراین‌بین نقش نوجوانان و جوانان فعال در این حوزه بسیار حایز اهمیت است.

عباسی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره رسانه مدرسه عشق در گیلان، بیان کرد: برگزاری جشنواره‌هایی مثل مدرسه عشق راه رسیدن به تعالی فرهنگی را هموار می‌کند؛ زیرا باید بر روی نسل جوان سرمایه‌گذاری کرد و دولت نیز در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ روانی و نرم در تلاش برای القای ناامیدی در جامعه است، افزود: در برنامه‌های مختلف باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای نسل جدید بازگو کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به دو ویژگی مردمی و جوان‌بودن جشنواره مدرسه عشق، گفت: مردمی و جوان بودن دو ویژگی مهم جشنواره مدرسه عشق است که توانایی جوانان و نوجوانان را شکوفا کرده و استعدادهای زیادی را در حوزه فرهنگی معرفی کرد.

عباسی نقش خانواده در خنثی‌سازی برنامه دشمن در جنگ فرهنگی را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: هر مسجد، پایگاه، مدارس، دانشگاه و خانواده باید به عرصه فرهنگی توجه کنند؛ چون دشمن در تلاش برای متزلزل کردن بنیان فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه و خانواده است.

وی با بیان اینکه اگر شخصیت والای حضرت امام خمینی را نشناسانیم در بخش‌های با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، گفت: اتفاقات رخ‌داده در دانشگاه‌های آمریکا نشان‌دهنده خیزش جهانی علیه رژیم غاصب قدس و جنایات کشورهای غربی است.

 استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ وحدت در گیلان افزود: نباید بگذاریم عده‌ای محدود از رسانه‌ها فضای استان را غبارآلود کنند و این وظیفه شما جوانان و نوجوانان است که مانع از انجام این کار شوید.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالین حوزه فرهنگی و هنری بسیج تجلیل به عمل آمد.

 انتهای خبر/

منبع: روابط‌عمومی استانداری گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه