معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

اختتامیه جشنواره «مدرسه عشق» با حضور سردار سلیمانی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به هفتمین مرحله جشنواره مردمی «مدرسه عشق»، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره «مدرسه عشق» با حضور سردار سلیمانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، احمدرضا منشوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق»، اظهار کرد: این جشنواره در ۶ بخش، ۳۵ قالب و ۱۱ محور و با هماهنگی بسیج برگزار شده است و آثار ارسالی هنرمندان در مرحله اول داوری استانی و مرحله دوم داوری کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته است.

۷۵ هزار اثر به هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» برگزار شد

وی با بیان اینکه ۷۵ هزار اثر طی مدت ۳ ماه به دبیرخانه جشنواره «مدرسه عشق» ارسال شد، افزود: این جشنواره در مردادماه ۱۴۰۲ در خانه تاریخی میرزا کوچک جنگلی افتتاح شد و اختتامیه آن نیز ۲۹ فروردین در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: هدف جشنواره «مدرسه عشق» کشف استعداد فرهنگی، هنری و مردمی در کشور و اتصال آن به همدیگر برای تعالی بخشی هنر در مسیر حق است.

منشوری تصریح کرد: از ۷۵ هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۲ هزار و ۹۰۰ اثر در دو سطح بررسی و به مرحله کشوری راه یافت که از این میان ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی راه یافته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره روز چهارشنبه با حضور برگزیدگان و تعدادی از شخصیت‌های لشکری و کشوری و همچنین سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه