فرمانده سپاه قدس گیلان:

تمرکز دشمن بر روی خانواده‌ها است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمرکز دشمن بر روی خانواده‌ها است، گفت: نقش خانواده در فرهنگ اسلامی و ایرانی، محوری است.

تمرکز دشمن بر روی خانواده‌ها است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در دیدار با هیئت‌رئیسه مجمع عالی بسیج استان گیلان با تشکر از زحمات اعضا، اظهار کرد: گیلان نخبه‌پرور است و طرح‌های خروجی باید در حد نام و شأن این استان باشد.

تضارب آرا باعث پخته‌تر شدن طرح‌ها و قوام آنها می‌شود

وی با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده را حتماً در معرض دیگران و صاحب‌نظران قرار دهید، بیان کرد: تضارب آرا باعث پخته‌تر شدن طرح‌ها و قوام آنها می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طرح خوب باید قابلیت اجراشدن هم داشته باشد، تصریح کرد: طرح‌های استخراجی از نخبگان عضو مجمع عالی بسیج باید عمیق و در راستای حل مشکلات جامعه باشد.

سردار دامغانی با بیان اینکه دشمن امروز تمرکز خود را بروی فروپاشی بنیان خانواده و نقش پر رنگ مادر قرار داده است، ادامه داد: نقش خانواده در فرهنگ اسلامی و ایرانی، محوری است.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات باید همیاری و همکاری وجود داشته باشد، افزود: با هم و با کمک هم می‌توانیم بر هر مشکلی فائق بیاییم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نباید به خود مشغول شویم و اگر این چنین باشد یقیناً شکست خواهیم خورد، خاطرنشان کرد: در راه‌ حل مشکلات باید پیشرفت‌ها را هم دید و اگر پیشرفت‌ها دیده نشود منجر به ناامیدی می‌شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه «عباس حسینی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار و حجت‌الاسلام چهری رئیس مجمع عالی بسیج، گزارشی از عملکرد مجمع عالی بسیج ارائه دادند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه