استاندار گیلان:

امنیت کشور را مرهون تلاش سپاه هستیم

 استاندار گیلان با بیان اینکه امنیت کشورمان را مرهون تلاش‌های سپاه و شهدای این نهاد مقدس و انقلابی هستیم، گفت: سپاه پاسداران همواره در عمران و سازندگی، محرومیت‌زدایی، هوافضا، فناوری و در مقابله با کرونا و… نقش‌آفرینی کرده است.

امنیت کشور را مرهون تلاش سپاه هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، اسدالله عباسی صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از پاسداران با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: امام خمینی (ره) نهادهایی را در ساختار نظام اسلامی تأسیس کردند تا از انقلاب اسلامی حفاظت شود.

 وی با بیان اینکه ان‌شاءالله این استحکام تا ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) استمرار خواهد داشت، گفت: فلسفه تأسیس این نهاد مقدس جز در اندیشه امام خمینی (ره) خطور نمی‌کرد.

 استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر اهمیت مردم‌سالاری، بیان کرد: تأکید امام خمینی (ره) به این موضوع با برپایی همه‌پرسی و تدوین قانون اساسی متکی به آرای مردم قابل توجه است.

 عباسی با بیان اینکه امروز فلسفه وجودی سپاه پاسداران و بسیج برای همگان آشکار است، تصریح کرد: سپاه پاسداران دیگر محدود به امور نظامی و امنیتی نیست و امروز مأموریت‌های این نهاد مقدس و انقلابی در حفاظت و صیانت از نظام، ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) ابعاد گسترده‌ای پیدا کرده است.

 وی در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: هر زمان که از مباحث مرزی و برون‌مرزی صحبت می‌شود نام بلند سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی تجلی می‌کند که به عنوان نمونه بارز یک پاسدار نه‌تنها در نگاه مسلمانان بلکه در بین غیرمسلمانان و افراد آزاده جهان یک منجی محسوب می‌شود.

 استاندار گیلان با بیان اینکه امروز اقتدار و صلابت نظام اسلامی برگرفته از باورها و ارزش‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: هجمه‌های دشمنان با تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی و یارانش در نطفه خفه شد.

 عباسی با بیان اینکه امنیت کشورمان را مرهون تلاش‌های سپاه و شهدای این نهاد مقدس و انقلابی هستیم، گفت: سپاه پاسداران همواره در عمران و سازندگی، محرومیت‌زدایی، هوافضا، فناوری و در مقابله با کرونا و… نقش‌آفرینی کرده است و این روند ادامه دارد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه