استاندار گیلان:

وظیفه امروز ما جهاد تبیین است

استاندار گیلان با بیان اینکه استقلال، آزادی و امنیت کشور را مدیون خون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم، گفت: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است و در برابر ظلم سکوت نخواهیم کرد؛ زیرا این میراث را شهدا به ما بخشیدند.  

وظیفه امروز ما جهاد تبیین است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی در آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا به ما عزت، آبرو و زندگی بخشیدند.

 وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از آرمان‌ها، ارزش‌ها و سیره شهدا است گفت: علت امتداد و ثبات انقلاب نیز بر همین اساس است؛ لذا به تعبیر رهبری به قله نزدیک شده‌ایم؛ بنابراین خستگی معنایی ندارد و باید شبانه‌روز کار کنیم.

 استاندار گیلان تصریح کرد: اساس حرکت شهدا نیز بر اساس نصرت الهی و آیه «إِن تَنصُروا اللّهَ یَنصُرکُم» بود و با سلاح ایمان به مقابله با دشمن می‌رفتند؛ لذا رزمندگان در جنگ تحمیلی که نبرد بین حق و باطل بود با نیروی ایمان صف‌آرایی کردند و با همان میزان سلاح نظامی پیروز شدند.

 عباسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جبهه حق است گفت: علت شکل‌گیری محور مقاومت در جهان نیز به علت همین تقابل حق با باطل است.

 وی افزود: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است و در برابر ظلم سکوت نخواهیم کرد؛ لذا این میراث را شهدا به ما بخشیدند و باید حواسمان باشد در کجا هستیم.

 استاندار گیلان با بیان اینکه این استقلال، آزادی و امنیت را مدیون خون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم، گفت: این مسئولیتی که امروز بر گردن ماست بسیار سنگین است و ما امانت‌دار شهدا هستیم و بر اساس پیمان شهدا با خداوند بار دیگر با پروردگار خویش تجدید میثاق می‌کنیم و این مسیر نورانی را ادامه خواهیم داد و اجازه جسارت را به جایگاه والای قرآن، شهدا و ارزش‌های اسلامی نخواهیم داد و قدردان شهدا خواهیم بود.

 وی تصریح کرد: امروز سکان‌دار نظام اسلامی مقام معظم رهبری قابل‌مقایسه با رهبران دنیا نیست و این روحیه، اندیشه و تفکر مثال‌زدنی است.

 عباسی با اشاره به حوادث سال گذشته بیان کرد: دشمن در سال گذشته با تمام امکانات و برنامه‌ریزی در راستای براندازی نظام به میدان آمد؛ اما از همان اوایل انقلاب دشمن با روش‌های مختلف و تحریم سعی در براندازی نظام داشتند که با حضور به‌موقع مردم با شکست مواجه شدند؛ لذا این تقابل تا پایان زندگی مادی ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد: در جبهه حق، راه و مسیر و سیر تاریخی و افق آینده را ببینیم و بر سر مسائل جزئی نامید نشویم؛ زیرا این مشکلات حل خواهد شد.

 استاندار گیلان تصریح کرد: در دولت مردمی و با وجود وحدت و همدلی بین قوا در زیر سایه ولایت‌فقیه این راه باقدرت ادامه دارد و صادقانه در خدمت مردم خواهیم بود.

 عباسی در پایان خاطرنشان کرد: کار عقب‌مانده زیادی داریم و دشمن سعی در توقف ما دارد؛ اما این قله فتح و راه شهادت ادامه خواهد داشت و از تمام ظرفیت موجود در راستای خدمت به مردم بهره خواهیم گرفت؛ لذا ان‌شاءالله با میدان‌داری مردم این پرچم به دست رهبری به صاحب اصلی آن برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه