فرمانده سپاه قدس گیلان:

راهی جز وحدت در مقابل دشمنان وجود ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس، گفت: «ما متحدیم» به ما یادآوری می‌کند که اگر با هم متحد باشیم از همه حوادث می‌شود عبور کرد و قطعاً راهی جز وحدت و همدلی در مقابل دشمنان وجود ندارد.

راهی جز وحدت در مقابل دشمنان وجود ندارد

سردار محمد عبدالله‌پور در گفتگو با هشت‌دی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور یاد امام خمینی (ره) و شهیدان و جانبازان و پیشکسوتان و رزمندگان دلیر اسلام است.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وقایع در تاریخ انقلاب اسلامی است که منشاء بسیاری از اقداماتی که بعد از دفاع مقدس انجام شد از تجربیات این دوران بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما در جنگ آب‌دیده شدیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تجربیاتی که در طول دوران دفاع مقدس کسب کرده بود، ادادمه حیات دهد.

عبدالله‌پور تصریح کرد: فراموش‌کردن دوران طلایی دفاع مقدس باعث می‌شود که انقلاب اسلامی در ادامه مسیر دچار مشکل شود، بنابراین باید پررنگ‌تر از گذشته هفته دفاع را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه در جنگ آموختیم که با وحدت و ایستادگی زیر پرچم ولایت می‌توان از همه بحران‌ها عبور کرد، افزود: در سال‌های جنگ یاران امام خمینی (ره) بی‌نظیرترین اطاعت را از امام داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس  دشمن با تمام قدرت به مقابله با ملت ما آمده بود اما مردم با اطاعت از رهبری و وحدت مثال‌زدنی همه توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.

وی به شعار محوری هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: «ما متحدیم» به ما یادآوری می‌کند که اگر با هم متحد باشیم از همه حوادث می‌شود عبور کرد و قطعاً راهی جز وحدت و همدلی در مقابل دشمنان وجود ندارد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه دفاع مقدس ابعاد مختلفی دارد و مهم‌ترین آن ایمان است، ادامه داد: ما در جنگ با ایمان و اخلاص جلوی دشمن ماندیم و این ایمان و اخلاص به اذعان دوست و دشمن ما را از بحران‌ها عبور داد.

وی با بیان اینکه امروز هم باید به وعده‌های الهی ایمان و حسن‌ظن داشته باشیم، افزود: یقین بدانیم تا زمانی که در راه حق هستیم خدا به ما کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پشتیبانی همه اقشار مردم از رزمندگان در جبهه‌های جنگ از برگه‌های زرین دفاع مقدس است، ادامه داد: مردم گیلان با اعزام ۱۵۰۰ کامیون‌ اقلام مورد نیاز به جبهه‌ها خود را خوشنام کردند و نقش اصناف و کسبه در این حمایت‌ها غیرقابل کتمان است.

وی با بیان اینکه امروز هم اصناف و بازاریان در خنثی‌سازی تحریم‌ها نقش اساسی و محوری دارند، افزود: اصناف در جهاد اقتصادی می‌درخشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر زنان و نقش تأثیرگذار آنان نبود، مردان هرگز نمی‌توانستند در دفاع مقدس مقاومت کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه