نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

والدین، فرزندان را با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و سیره ایشان آشنا کنند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: والدین فرزندان‌شان را با پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) و سیره ایشان آشنا کنند.

والدین، فرزندان را با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و سیره ایشان آشنا کنند

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت خطاب به خانواده‌ها اظهار کرد: هر قدر فرزندان خود را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آشنا کنید برکت و سلامتی بیشتر به شما روی می‌آورد.

وی با تشریح ویژگی‌های فرزند خوب افزود: یکی از ویژگی‌های خوب فرزندان سلامتی روحی و جسمی آنان است از این‌رو از خداوند بخواهید تا فرزندان شما سالم و سلامت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، موفقیت پدر و مادر در زندگی را در تربیت موفق دانست و ادامه داد: برخورداری فرزند از پدر و مادر خوب، حسن، سعادت و کمال است چرا که می‌تواند فرزند را خوب و سالمی تربیت کند.

وی با بیان اینکه فرزندان خوب در دامن پدران و مادران خوب رشد می‌کنند، خاطر نشان کرد: امروز شما مادران، نونهالان خود را در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی شرکت دادید تا سرنوشت فرزندانتان را به سرنوشت مسلمانان، پیامبر اکرم(ص)، حسین ابن علی(ع) و کربلا گره بزنید، این افتخار است.

امام جمعه رشت اظهار کرد: اکنون روح حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) از شما مادران راضی است شما که تربیت فرزندانتان اولویت است.

وی پیروی از اهل بیت(ع) و در مسیر امام حسین(ع) بودن را از دیگر ویژگی فرزند خوب عنوان کرد و افزود: پدر و مادر به فرزندی که راستگو بوده و به دنبال دین و امور خیر و خدمت به بندگان خداست، افتخار می‌کند و فرزندان خوب مایه افتخار والدین هستند.

آیت‌الله فلاحتی، قدردانی فرزندان از پدر و مادر را دیگر ویژگی خوب فرزندان عنوان و خاطرنشان کرد: شما والدین هم باید قدر پدر و مادرتان را بدانید، اگر بخواهید فرزندانتان قدردان شما باشند باید قدر والدین خود را بدانید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه