امام‌جمعه رشت:

ایران در برابر همه توطئه‌ها ایستاد

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ریشه همه بحران‌ها در جهان آمریکا است، گفت: ایران اسلامی در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستاده و آمریکا این بحران‌ساز جهان را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد.

ایران در برابر همه توطئه‌ها ایستاد

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) شهر اظهار کرد: آمریکا قصد داشت تا ایجاد اغتشاشات در ادامه حوادث سال گذشته، ضمن ایجاد ناآرامی و ناامنی، ایران را تجزیه کرده و از اقتدار و قدرت کنونی به موضع ضعف بیندازد؛ اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب، انسجام سه قوه و نیروهای مسلح و وحدت مردم نقشه شوم آنان دوباره با شکست مواجه شود.

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: آمریکا قصد دارد تا با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی، مسئله جنسیت و نیز شکل‌دهی به جنگ‌های ترکیبی و شناختی در ایران بحران ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه آمریکا زمانی با یک چمدان پول وارد هر کشوری که می‌شد کودتا می‌کرد و رژیم آن کشور را تغییر می‌داد؛ اما جمهوری اسلامی ایران دسیسه‌های آمریکا را برای جهانیان آشکار ساخت، تصریح کرد: به همین دلیل آمریکا امروز به جنگ‌های ترکیبی و شناختی اتکا کرده تا در انگیزه و شناخت مردم شبهه ایجاد کند و با دروغ‌هایی را می‌گوید مردم را دچار تردید و شبه کرده تا به این شیوه به ایران ضربه بزند.

ایران در برابر همه توطئه‌ها ایستاد

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: ریشه همه بحران‌ها در جهان آمریکا است که سعی دارد تا با اختلاف‌افکنی میان امت‌ها و ملت‌ها، فتنه‌انگیزی و جنگ‌افروزی به مطامع خود برسد و در این میان ایران اسلامی در برابر همه این توطئه‌ها ایستاده و آمریکایی‌ها را به عقب برده تا این بحران‌ساز جهان را به زباله‌دان تاریخ بفرستد.

۸۵ درصد مردم ما طرفدار حجاب هستند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در ادامه به امر حجاب اشاره و بیان کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده حدود ۸۵ درصد از مردم ما طرفدار حجاب هستند؛ اما دشمنان با تبلیغات وسیع خود سعی دارند تا نشان دهند که بی‌حجابی در ایران زیاد است؛ اما فقط پنج درصد موافق بی‌حجابی هستند.

امام‌جمعه رشت اظهار کرد: مردم ما در مراسم محرم و صفر نشان دادند که چقدر پایبند و معتقد به اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند و در اربعین نیز شگفتی آفریدند چنانچه از ۲۲ میلیون شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی، حدود چهار میلیون نفر از ایران اسلامی بودند. هم اینک نیز شاهدیم که هر روز بر ابهت و قدرت ایران اسلامی افزوده می‌شود و در نقطه مقابل آمریکا هر روز خوار و ذلیل‌تر می‌شود و اکثر کشورها این امر را دریافته‌اند و به همین دلیل آمریکا هر روز در جهان منزوی‌تر می‌شود.

فریب‌خوردگان اغتشاشات نقشه خارج‌نشینان منفعت‌طلب را فهمیدند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به اغتشاشات سال گذشته و اینکه فریب‌خوردگان سال گذشته پشیمان هستند و فهمیده‌اند که خارج‌نشینان برای منفعت خود دست به هرکاری می‌زنند و هم اینک نیز با هم مشکل دارند، اشاره و خاطرنشان کرد: تمام فریب‌خوردگان متوجه نقشه شوم دشمنان شده و به طور حتم دیگر فریب نخواهند خورد و از سوی دیگر مردم ما هوشیارند تا دیگر شاهد این‌گونه اغتشاشات در کشور نباشیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه