نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مسیر بندگی و خدمت را رها نکنیم

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق رأی یک پیمان‌نامه اعتقادی بین مردم و رهبر معظم انقلاب است، گفت: باید مسیر بندگی و خدمت به مردم را رها نکنیم.

مسیر بندگی و خدمت را رها نکنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  آیت‌الله رسول فلاحتی عصر دوشنبه در گردهمایی مسئولان و فعالان ستادهای انتخاباتی در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در رشت اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق رأی یک پیمان‌نامه اعتقادی بین مردم و رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه ما باید مسیر بندگی و خدمت به مردم را رها نکنیم گفت: زیرا مردم خواهان مدیران در حد نظام دینی هستند ضمن آنکه مدیران نیز باید خود را وقف جامعه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه در تمدن اسلامی اگر خوب تربیت شویم، راه درست را خواهیم یافت تصریح کرد: مدیر تربیت شده می‌توانند تشخیص دهد که چه‌کارها و فعالیت‌هایی را باید انجام دهد.

فلاحتی با یادآوری بر اینکه نظام اسلامی قله‌های موفقیت زیادی را فتح کرده گفت: اما اگر تمامی مدیران نصایح و رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را گوش می‌دادند و به آن عمل می‌کردند، بی شک افتخارات و موفقیت‌های ما بیش از اینها بود.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه صاحبان قدرت و استکبار جهانی ما را دشمن خود می‌دانند و از نظام جمهوری اسلامی وحشت دارند یادآور شد: آنها به همین دلیل قصد ضربه‌زنی به این نظام مقدس را دارند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه