مردم گیلان به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار در پیامی مشترک از حضور باشکوه و حماسی مردم ولایت‌مدار استان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کردند.

مردم گیلان به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی در پیامی مشترک از حضور پرشور و گسترده مردم ولایت‌مدار در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است؛ 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور ایران اسلامی و مردم ولایت‌مدار گیلان سرافراز، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی این ملت خلق شد.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه گیلان؛ خالق حماسه ماندگار ۸ دی و سرزمین سرداران و ۸ هزار شهید والامقام که بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و ولایت‌فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس نموده، این بار نیز با حضور خیره‌کننده خود در جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان دادند.

قطع به‌یقین حضور پرشور و گسترده مردم بابصیرت در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری نیز تداوم حماسه‌آفرینی جشن پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود و ملت سربلند با حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان، اصلح‌ترین و کارآمدترین و دلسوزتر افراد را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و داشتن ایران قوی انتخاب می‌کنند.

اینجانبان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و عزیز گیلان، همه تشکل‌ها، سلایق سیاسی، نخبگان، گروه‌های مرجع، علما، فضلا، جامعه روحانیت معزز، معتمدین و اصحاب رسانه که جلوه دیگری از شکوه وحدت ملی را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه‌جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

رسول فلاحتی
نماینده ولی‌فقیه در گیلان

اسدالله عباسی
استاندار گیلان

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه