نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

شهید کریمی وقف انقلاب و نظام بود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه شهید «ابوالحسن کریمی» وقف انقلاب و نظام بود، گفت: ایشان نزد شهید بهشتی شناخته شده بود و خدمات بسیاری را در طول دوران خدمتش انجام داد به همین دلیل مورد بغض و کینه منافقین بود.

شهید کریمی وقف انقلاب و نظام بود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله فلاحتی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید ابوالحسن کریمی در مسجد باقرآباد رشت با اشاره به ویژگی‌های این شهید اظهار کرد: شهید کریمی مصداق آیه «قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکَّاهَا» بود که در دوران جوانی توفیق خودسازی، خدمت در نظام اسلامی و… نصیب ایشان شد.

 وی با بیان اینکه شهید کریمی وقف انقلاب و نظام بود گفت: ایشان نزد شهید بهشتی شناخته شده بود و خدمات بسیاری را در طول دوران خدمتش انجام داد به همین دلیل مغبوض منافقین بود و عاقبت با همین بغض دشمن به شهادت رسید؛ اما دشمنانش تا ابد سرگردان و حیران اما یاد او همواره زنده است تا زمانی که انقلاب پابرجاست.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان، تصریح کرد: ایشان برای فراگیری مبانی حقوقی اسلام به قم سفر کرد و دوران طلبگی را گذراند و هم‌زمان به گیلان نیز رفت‌وآمد داشت.

 آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: کم نیستند مردان بزرگی همچون شهید کریمی که خود را وقف نظام و انقلاب کردند؛ لذا اگر مجاهدان عرصه جنگ و جهاد و شهادت نبودند کشورمان بارها و بارها مورد هجوم دشمنان قرار می‌گرفت همان‌طور که شاهد هجوم رژیم صهیونیستی و شهادت یکی از سرداران اسلام بودیم.

 وی با تأکید بر اینکه بر رژیم صهیونیستی نابودشدنی است و دنیا به این باور رسیده است، تصریح کرد: امروز تمام جبهه مقاومت تصمیم نهایی را در نابودکردن این رژیم فاسد را از صحنه روزگار گرفته‌اند.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان در پایان خاطرنشان کرد: کشتار ۲ هزار افسر ارشد و هزاران تن مجروح نشان‌دهنده افول این رژیم منحوس است؛ لذا فقط بدانید تمام تلاش‌های صهیونیست در راستای کشاندن مستقیم ایران به این درگیری‌ها است و دشمن درصدد ایجاد التهاب در شرایط آرام کشور است؛ اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت در تمامی زوایای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… گوش به فرمان رهبری هستند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه